Hallo, @8samantha8 en faith and hope: ja, dat posten is eigenlijk best leuk 8samantha8: die eerste tijd, nog wel overtijd maar nog geen positieve test, da's echt spannend hè. Elk klein dingetje dat anders is, is opeens superbelangrijk, want wie weet! Volhouden! Ik had zelf een week voordat ik overtijd was en eindelijk mocht testen al hele vreemde buikkrampen en misselijkheid. En maar wachten! Wanneer mag jij testen?
hallo harmless duurt niet lang meer zie ik gaat het allemaal goed? samantha wanneer ga je testen? spannend hoor!
heey allemaal ik ben sinds gister avond ongi geworden ik dacht echt dat ik overtijd was maar mijn ongi is sinds 2 maanden langer geworden was eerst altijd 2 dagen ongi en nu ineens 4 meschien heeft het daar mee te maken dat ik een langere cyclus had maarja hou de moed er in ben pas net begonnen toch gefeliciteerd alle zwangere en voor dfe rest zal ik zxeker duimen groetjes samantha
aaahhh jammer samantha Moed blijven houden hoor! vreselijk he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Ik denk dat ik ook volgende maand weer mee doe. nieuwe ronden nieuwe kansen
heey faith and hope meschien is het bij jou wel raak hoop het zo voor je en ook voor de rest maar nu wacht ik gewoon en zie het wel laat het zeker weten als het gelukt is me vriend doet ook pendelen en die zij dat ik niet zwanger was en de pendel dan he maar ik zij geloof ik niks van haha en de pendel van hem zegt dat het in mei gebeurt maarja meschien 3 keer scheepsrecht maar ga me er niet te veel mee bezig houden zien het vanzxelf groetjes samantha
we wachten gewoon af, mijn gevoel zegt dat het deze keer niet gelukt is. toch duurt wachten zo vreseijk lang, pfff Ik heb al zo weinig geduld! groetjes
valt me heel erg op als mensen negatief gaan praten dan dat ze meestal zwanger meschien is hjet dan ook zo bij jou faith and hope gewoon negatief denken we zien het allemaal wel groetjes samantha
heey faith and hope de meeste zijn zwanger toch meschien zal het bij jou ook wel raak zijn ik hoop het voor je succes groetjes samantha
Succes samantha & faith and hope Spannendd! Raar wat je lichaam je kan bezorgen ! Maar ik hoop nu ook op het goede Kusjes
nou snap ik er niets meer van Ik dacht dat de kwamen Maar ze zijn er nu nog niet? Ik ga er maar vanuit dat ik een langere cyclus heb dan 32 dagen!