heey allemaal hier nog geen ongi i hope dat het weg blijft ben zo bang eigenlijk he zit op cyclus 26 heb mijn langste cyclus genomen van 24 wat ik ooit heb gehad en zit nu op 26 ben zo benieuwd maar durf niks te denken groetjes samantha
heey allemaal ben toch ongi geworden gister me cyclus is veel langer geworden meestal had ik hem om de 18 tot 21 dagen maar sinds 3 maart ben ik ineens 4 dagen ongi geworden in plaats van altijd 2 ik hou gewoon ene cyclus van 30 dagen aan ik had nu een cyclus van 26 dagen zie het wel gewoon blijven klussen denk dat ik volgende maand ovaluatie testjes ga halen groetjes samantha
heey das ene lange cyclus 40 dagen maar als je zolang overtijd bent weet je het bijna wel zeker toch als je niet ana het ontpillen ben en je nooit zo een lange cyclus hebt gehad.me vriend en ik proberen nu om de dag te klussen we deden het eerste elkedag maar blijkt niet goed te zijn voor het zaad maar wist ik al maar dee het gewoon niet om de dag maar omdat het naar de 3de ker niet gelukt is ga ik het toch anders proberen groetjes samantha
hoi hoi 40 dagen is idd erg lang, vorige keer ging ik er vanuit dat het telkens normaler werd(mijn cyclus) maar toen werd het ook weer een van 36 dagen. Kan dus deze keer ook weer alle kanten op. Wij zijn weer volop aan het klussen. Tenminste als we tijd vrijmaken voor elkaar.Wat nog best moeilijk is, zeker omdat we 1 juni gaan trouwen! Om de dag is volgens mij ook het beste en meeste kans op zwangerschap. Succes