Wij hebben gister onze 20 weken echo gehad. Natuurlijk vroegen ze of we het geslacht wilde weten... Dat wilde we maar ik heb er héél duidelijk bij gezegd 'zet het niet op de video want die willen we aan familie en vrienden laten zien!!!' Nou staat het er dus tóch op... en ook nog héééél duidelijk, en óók staat het beeld daar nog even stil omdat ze er een foto van gemaakt heeft! Het is dus héél duidelijk zichtbaar, je kunt er niet omheen, dus nu kunnen we het aan niemand laten zien! Baal ik zo ontzettend van! Gelukkig was met ons kindje alles helemaal goed!!! Dus wij zijn hélemaal gelukkig!!!!
Goh wat stom. Bij ons hebben er de hele tijd omheen gefilmt zodat ik dit andere kon laten zien. Toen de dvd uitgezet een paar minuten en weer verder gegaan zodat het geslacht er ook op kon staan.
Ik kan me heel goed voorstellen dat dat ontzettend balen is !!! En je ziet maar dat het ook gewoon heel anders kan... Hoe ga je dat nu oplossen? De film dan maar aan niemand laten zien of dan maar het geslacht vertellen? Lijkt me lastig, want ik kan me voorstellen dat je de film aan iedereen wilt laten zien... Gr. Miranda
Wauw, wat hebben jullie een mazzel. Ik heb al in twee verschillende ziekenhuizen echo's laten maken, maar het was niet mogelijk om dat op band mee te krijgen. Ik zal het dus met een paar onduidelijke fotootjes moeten doen....
Niet laten zien denk ik maar... we willen het namelijk écht niet vertellen!!! Maar ja je wil het idd wel heel graag laten zien! Ag ik kan de foto's laten zien! Ga gewoon zelf héél veel kijken naar ons kleine wondertje!!! -x-
Bij ons in het ziekenhuis doen ze dat ook niet meer. Ik ben naar een echoscopie bedrijf gegaan. Daar kun je het zelf bepalen.
Wij wilden ook niet dat het op de DVD zou staan, omdat we het dan niet verborgen konden houden als we dat wilden. Hij heeft dus eerst naar het geslacht gekeken, en daarna is hij pas gestart met het opnemen van de DVD. Wel een beetje knullig hoor, als je het er nog specifiek bijzegt!
Kan je er trouwens niet wat van zeggen?! Dat je vraagt om het niet op te nemen op de DVD en dat het er nu wel luid en duidelijk opstaat?! Ik vind het best een grove fout, was namelijk helemaal niet nodig geweest
Ik zou kijken als ik jou was om er een nieuwe band van te maken. Gewoon de videoband kopieren en het gedeelte van het geslacht er tussenuit knippen. Dan laat je de kopie aan iedereen zien en hou je de orriginele met het geslacht lekker voor jezelf. Kan je na de bevalling evt altijd nog laten zien, van zo wij wisten het al...kijk maar Op deze manier kunnen jullie toch nog jullie echo opnames delen met de mensen die je wilt.
Is het een band of een dvd? Als t een dvd is, even een programmaatje downloaden en het stukje eruit knippen. En anders misschien onthouden waar het begint en eindigt, en dat even doorspoelen, als er mensen komen kijken? Blijft wel heel lullig hoor, als je er speciaal om vraagt!
Het is een band... Maar wij wilde eigenlijk niet zeggen dat we het wisten... Ik ben bang dat ik me verspreek en als mensen weten dát je het weet zijn ze extra allert... Maar dat kan niet als je zegt, ''je mag de band niet zien of óh ik spoel m hier even door...'' Ik denk dat het idd door spoelen word en maar zeggen dat we het weten...
Als je zegt dat je het doorspoelt omdat het zo duidelijk is...dan is het toch duidelijk dat het een jongen is...want ik heb persoonlijk nog nooit iemand horen zeggen dat het zo overduidelijk een meisje was bijv. Ik hoor dat toch meestal de mensen roepen waarvan hun kindje een jongetje is. Ik vind het wel een beetje knullig van die vrouw zeg. Maarja, je kunt er ook voor kiezen het dan maar niet te laten zien..of idd zelf gaan knippen in het filmpje.
Nou ik vind het belachelijk, maar je zit er nu wel mee... Misschien is het een optie de band over te zetten idd zonder dat gedeelte
Tja zou wel willen maar hoe doe ik dat... (eruit knippen) Zondag komen mijn ouder en schoonouders al en die willen de band zien... Dus veel tijd heb ik niet meer Misschien zien ze het ook wel gewoon echt niet.... Al vind ik het zelf wel heel duidelijk maar dat komt misschien ook wel omdat het zo duidelijk aangewezen is... ag ik weet het niet! Ik blijf daar maar aan denken... wát nou als ze het zien... Mijn vriend maakt zich er helemaal niet druk om!! Ik wou dat ik dat kon zo als hij!!!