Hoi hoi, Ik ging met 15 weken en 3 dagen voor een pretecho, en ging niet voor geslachtsbepaling omdat ik weet dat dit te vroeg is, alleen zei de dame meteen: dit is in mijn ogen 100% een jongetje. mijn vraag: heeft 1 van jullie ook een soortgelijke foto waarop het geslacht correct werd bepaald? Ik durf nu namelijk niet te hopen.. Alvast heel erg bedankt. Groetjes Annie
Hier doen ze geslachtsbepaling met 15 weken. En lijkt me duidelijk een jongen! Ik heb er ook zo eentje met 15 weken. En bij 20 weken echo nog steeds een jongen Gefeliciteerd!
ik heb er ook zo een alleen die is met 17 weken gemaakt maar tis nu nog steeds duidelijk een jongen. gefeliciteerd
hier ook een jongen en hij toonde t ook al heel duidelijk zelfs op week 12zagen we al een druifje ,terwijl je bij meisjes dan streepjes ziet
Das logisch, want met twaalf weken hebben alle kinderen een uitsteeksel. Met 15 weken is het geslacht wel ontwikkeld. Ts, duidelijk hoor, daar komt geen meid meer uit! Gefeliciteerd!
Hier geslachtsbepaling met 17+4, zeiden overduidelijk meisje. Met 19+4 deze foto...natuurlijk een knul.
Meiden..... tot de 14e week hebben alle babys een uitsterksel wat lijkt op een piemel... dat heet de nub (google maar eens). En dus lijken alle babys op jongens. Na de 14e week wordt het geslachtdeel pas ontwikkeld. En 3 streepjes zien met 12 weken is dus onmogelijk!!!
'Mijn' Pottyshot-foto is van de 20 weken echo, maar daar heb je niets aan.. Met 15 weken ook een geslachtsbepaling gehad, en was toen al overduidelijk een jongen, zelfs van de bovenkant gezien (en hij lag ermee te spelen). Jij krijgt ook overduidelijk een jongen!
Je echo lijkt wel op een echo van een vriendin van me Alleen ze is/was iets verder op dat moment Daar denken ze dat het ook een jongen word Bekijk bijlage 248356
Dat was hier ook zo, maar met 12 weken hebben zowel jongens als meisjes nog een uitsteeksel. De grootte daarvan maakt niet uit - bij mijn kindje leek dit fors en daarom riep de vk dat ze gokte op een jongen, maar met 20 weken moest ze dat toch echt weer terugnemen. En later is dat met 22, 26, 30 en 36 weken nog weer bevestigd met andere echo's, overduidelijk een hamburgertje en geen enkel uitsteekseltje meer te bekennen.