Ik vind hem er ook positief uit zien.. wellicht in jouw situatie negatief. Wat een onzekerheid zeg.. predictor is trouwens tegenwoordig wel echg heel goed!
Ik zou testen idd je hoort wel eens dat het met spiraal gebeurd en zelfs dat iemand het verliest zonder door te hebben
Toch predictor gehaald. Andere was op. Meteen gedaan met urine net water zo ligt . Spier wit .Morgen vroeg van bijde nog een doen voor zekerheid
Mooi wit. Wel met urine net water dus weet nu nog niet veel maar toch blijer met deze dan van action. Die is nu opgedroogd en echt roze
Hij is wel echt roze die van action. Duidelijk te zien. Dan zou op predictor toch ook wel iets te zien moeten zijn. Is zelfs een early
Zit aan zware opiaten, onder andere morfine pleisters ivm rug en zenuwpijn na 3 rug operaties. Ook diazepam als spier verslappers. Dus als morgen toch weer roze is bel ik huisarts . Spiraal is dan ook nog een probleem lijkt mijn. Hoop echt dat morgen wit is. 11 jaar geleden zou ik in huilen uit barsten met z'n test. Nu pff zou niet weten wat te doen
In bijsluiter staat -Het drinken van veel vloeistof voor het testen moet worden vermeden. Er kan een negatief resultaat worden verkregen als het urine monster te zeer is verdund. Action test is van half 12 , laatste geplast vanochtend half 7. Dus vrij geconcentreerd. Andere test is van half 2 na drinken van veel water en koffie. Ook zit er blijkbaar in de doos een early en een express. Heb blijkbaar de express gedaan en de early zit nog in doosje. Lekker handig. Wie dat bedacht heeft.
Morgen vroeg met geconcentreerde urine of vanavond als ik kan ophouden haha. Niet meer plassen tot na avond eten en niet te veel drinken dan nog wit dan ga ik er vanuit dat action vals positief is. Streepje was er echt meteen wat me liet schrikken. Toen dacht ik, o moet vast nog drogen en trekt wel weg maar werd alleen naar duidelijker. Heb oude test van mijn 3 zwangerschappen terug gekeken en waren echt tuur streepjes nog lichter dan deze action . Snap der niks van.
Ik wil je niet bang maken maar ik lijk hier echt een streepje te zien.. Ik hoop voor jou dat ik het mis heb!
Wellicht heb je per ongeluk net je LH piek gepakt en reageert ie daarop i.p.v. hcg (om een voor jou iets beter scenario te schetsen)
Ik zie op je predictor toch echt een streepje denk ik...?! Ik heb tevens wel een keer met de action testen, licht positief getest van de LH-piek. Maar dacht dat dat streepje toen niet zo duidelijk was..