wie kan me helpen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moeder3, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moeder3

moeder3 Lid

3 mei 2011
    38
    0
    0
    hallo iedereen,

ik lees al een paar dagen op deze site en kan er niet echt dingen uit halen waar ik graag antwoorden op zou willen hebben.

als ik terug ga na mijn ongi was dat op 26 maart, 2 weken erna kreeg ik last van een moeilijke stoelgang, ook kreeg ik last van mijn borsten,..nou heb ik er altijd wel last van dat me borsten zeer gaan doen 2,5 week voor mijn nod, maar nu heb ik ook zeer gevoelige tepels (normaal zit er bij wijze van spreken geen gevoel in) en af en toe heb ik er steken in, ook zie je allemaal wiite puntjes in me tepel tevoorschijn komen. Ik moet ineens veel plassen, en heb veel het droge mond/keel gevoel, rommelige buik/darmen en het gevoel dat me buik opgeblazen aanvoelt (net als je teveel gegeten hebt), bij snel opstaan duizlig worden,
    ik weet dat dit allemaal tekens kunnen zijn van zwangerschap, want heb deze klachten al paar x ingetikt bij google, en kom dan telkens weer uit bij zwangerschappen.

maar nu heb ik afgelopen week 22 april (begon smiddags) bij het afvegen wat roze bloed...later werd het wat donkerder en ik dacht dat mijn ongi er zou komen, eigelijk is er niet veel geweest (wel tampon gebruikt) maar ik heb helemaal geen ongi klachten gehad, terwijl ik normaal gesproken altijd vette buik en rugpijn heb, ik slik er dan ook altijd paracetmol voor (ongeveer 10 perdag en dat 4 dagen lang) nu was mijn ongi ineens zondag midag alweer voorbij...normaal duurt mijn ongi minstens 6 dagen.

Maar het raarste is ook nog...mijn gevoel zegt zo...je bent zwanger.

wie herkent dit of weet waarom ik die 2.5 dag een beetje gebloed heb?...ik weet het zelf even niet.

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wanneer ben je gestopt met de pil?

Ik had dit ook bij mijn zwangerschap dat rose verlies en had ook bruin verlies.. Dacht eerst ongi te worden en toen toch maar test gehaald toen het op hield. Gelukkig was de test positief!

Dus ik zou zeggen test ff!

3. moeder3

moeder3 Lid

3 mei 2011
    38
    0
    0
    ik heb 3 jaar geleden mijn mirena spiraal laten verwijderen, omdat ik die 5 jaar had gehad, en ben verder niet aan de pil geweest.

(normaal doen ik en me vriend het wel safe, maar laaste tijden houden we niet echt heel veel rekening mee)

daarbij komt ook, dat ik al 3 kinderen heb (ik kan me alleen de zwangerschap dingen net meer heugen, me jongste is al 8 jaar)

4. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ik zou ff testen!! :) ben benieuwd!

Hoeveel dagen voor je nod heb je je "bloedverlies", naja roze slijm meer gehad..
    Heb dit namelijk 3 dagen voor me nod, denk dat mijn ongi eraan zit te komen, maar heb ergens nog hoop dat het een late innesteling is!
    Ga ff afwachten of het doorkomt of niet,, maar zou graag willen weten wanneer je nog een innestelingsbloeding kan hebben..

5. moeder3

moeder3 Lid

3 mei 2011
    38
    0
    0
    @jipje, mormaal gesproken zou ik ongeveer de 26e moeten worden, heb meestal een cyclus van 30 dagen.
    maar ik moet wel zeggen, de maand maart werd ik ook al een week eerder ongi, en dat duurde ook iet zo heel lang (4 dagen), maar heb daar verder eigelijk niet over nagedacht, maar denk dat het wel gewoon mijn ongi geweest is.

ik denk dat ik dan maar idd een test moet gaan doen, heb hem dan ook net besteld via internet...

6. moeder3

moeder3 Lid

3 mei 2011
    38
    0
    0
    nou ik wilde eigelijk met moederdag testen, maar kon niet volhouden, moest het gewoon weten.
    test was; negatief

ga nu maar wachten als ik ongi ga maar worden, maar vind het toch allemaal maar vaag, omdat ik wel allemaal klachten heb.

Deel Deze Pagina