Misschien heb ik te veel huur betaald. Ik was vandaag mijn administratie aan het na kijken. ( eindelijk kinderen naar school tijd voor andere dingen) En dacht dat ik een foutje had gemaakt deze maand door honderd euro te weinig betaald te hebben. Dus ik schuld bewust op gebeld naar de woning bouw hun kijken in hun systeem blijf ik misschien zelfs een maand voor te lopen. Zou niet weten hoe? Maar dat laatste zou leuker zijn. Dat zou betekenen dat ik juni niet meer hoeft te betalen en ik mijn vakantie geld en salaris aan alles wat ik nodig heb deze maand en daaraan kan besteden. Dus ik hoop op het laatste vanmiddag woord ik terug gebeld. En heb al grote plannen als het in mijn voordeel uit pakt. Voor beide kinderen shoppen dochter haar kleren zijn bijna allemaal te klein of er zit een gaatje in. Zoon zijn broeken zijn nog goed maar krijgt er dan een of twee bij en een paar shirtjes en. Zo dromen we maar even verder. Eigen bij dragen meteen inlossen zorgverzekering. 9/13 juni op vakantie met de kinderen naar droomgaard ( betaald)en naar de Efteling. ( was optie) Zo niet kan alles boven staande ook maar dan moet ik alles beter verdelen volgende maand en als het goed uit pakt kan ik wat op zij leggen voor de zomervakantie. Dagje dierentuin of iets of gewoon zwemmen. Eigenlijk is mee duimen meer zo iets van zin om mee te dromen een maandje even geen finaciele ellende en o ja als het goed uit pakt doe ik extra weg naar de Wehkamp dan is deze dit jaar afgelost en blijf ik nog maar met een zitten de Neckermann. Dan is het einde daar van ook inzicht. Ik droom nog even lekker verder
Dankje of ik woord blij gemaakt met een dooie mus maar dat mag de pret niet drukken. Zou echt te gek zijn. Sorry dat ik het deel maar ik droom ook graag.
Ze kunnen toch direct zien of je teveel betaald hebt? Hup, weer bellen! Ik verwerk zelf oa de huurontvangsten en als iemand me belt kan ik direct ja of nee zeggen.
Dat kan je zelf toch ook nakijken of het klopt? Ergens mis je een geldbedrag als dit klopt en een flink bedrag ook. Moet toch opvallen? Zelf denk ik dat hun systeem al aangeeft dat je hebt betaald omdat het al klaar ligt zeg maar....maar ik duim met je mee hoor.
Ja hun zeiden idd meteen u loopt een maand voor. Maar ik denk dat het niet kan kloppen en dat gaan ze even uitzoeken. Kan ook zijn dat iemand anders verkeerd geld gestoord heeft( hoop niet natuurlijk.) ik had deze maand 100 euro te weinig overgemaakt. Foutje van mij. Zag het vanmorgen pas in plaats van 595 had ik 495 over gemaakt en wilde dus bellen dat ik 100 euro te kort betaald had. We zullen zien. Meestal weet ik wel dat ik voor of achter loop. Hou dat soort dingen wel in de gaten. Vandaar ik vanmorgen ook mijn rekeningen na gelopen was en ik ontdekte dat ik 100 euro te kort gestoord had. Maar hun vertelde dat ik een maand voor uit loop wat betreft huur. En gaan nu uitzoeken waar het geld vandaan komt. Hoop van mij? Kan ook zijn dat toch de cv geld al mee gerekend is. Dat kon ze niet zien. Meterstanden zijn 2 maanden geleden opgenomen van de cv dat geld zit bij mijn huur in altijd. Dus ben benieuwd heel benieuwd ben in staat om weer op te bellen maar ja ze moeten ook de tijd krijgen om het even na te kijken. We zullen zien.
uuuuuh........ik zou eerst mn schulden af betalen, voordat ik zou gaan shoppen... je zegt dat je bij neckerman ook nog een schuld heb waar je bijna vanaf bent?? of lees ik dat verkeerd...
Ts geeft aan dat de kleding van haar dochter te klein of stuk is, dan begrijp ik dat ze daar haar eventuele extraatje aan uitgeeft dan aan schulden. Wij hebben een hypotheekschuld waar we maandelijks een vast bedrag aan aflossen en als wij een extraatje hebben gaat dat echt niet op aan de schulden hoor! Zeker niet als de kleine kleren nodig heeft! Of ts moet in de problemen komen door de schulden bij Neckermann of Wehkamp (deurwaarder oid) maar die indruk krijg ik niet.
Gaan we weer. Open je een topic. Over duimen dromen en nog wat. Je verteld wat je doet. Je legt het uit. Je verteld eerlijk je te kort komingen moeten er weer een paar lopen zeuren over hoe die het zouden doen. Dus als je het mij niet gunt reageer dan niet op mijn topic. Heb geen zin in dat gezeik elke keer als je wat te hopen of dromen hebt. Al JAREN red ik het financieel zonder gezeik ja ik maak mij wel eens zorgen maar er blijft geen rekening liggen ja fouten gemaakt in het verleden daar boet ik voor en deze betaal ik netjes af. Geen deurwaarder niks nada noppes. De kinderen komen ook bijna niks te kort. Doe wat ik kan. En ik ben een moeder met dromen voor haar kinderen dochter zit idd wat slechter in haar kleren. Maar met mijn vakantie geld zorg ik er toch voor dat ze het jaar verder door komt ik ga niet elke maand voor ze shoppen hoog uit twee keer per jaar. Elke drie tot 6 maanden krijgen ze nieuwe schoenen en de c&a wiebra zeeman daar shop ik, Voor 100 euro kom je heel ver. Dus als je commentaar hebt prima maar loop mij niet er mee lastig te vallen. Of droom gezellig met mij mee. !
Ik heb begrip omdat wij het ook niet breed hebben. Ik kijk nu al uit naar juli omdat de kinderbijslag dan weer komt
Ik duim met je mee, en wat een ander ervan vindt dat jij je geld nu aan de vakantie en kleding voor je kinderen zou willen besteden moeten ze lekker zelf weten. Natuurlijk scheelt het je rente, alsof je dat zelf niet weet, maar zolang jij alles netjes op tijd betaald is het toch goed? Ben benieuwd, zou wel fijn zijn voor jullie!
Dank je meis. en ja weet je hoef mij niet te verdedigen maar ga het toch weer doen. Als ik iets extra heb gaat het daar al naar toe. Af en toe doe ik wat rente extra. Dat helpt ook al en het gaat niet snel maar toch gestaagd en ja ik zit er al jaren aan vast. Maar geen deurwaarder, Geen boterham er om minder. Geen voedselbank, Geen schuldhulpverlening. Ik doe idd wat ik kan.
Ik duim met je mee! Je MOET af en toe ook eens wat leuks hebben, of dat nu verstandig is of niet. Stel: jij krijgt je meevaller, dan zou ik die ook besteden zoals jij het doet. Die lening komt heus wel afbetaald hoor. Veel plezier, en ik droom met je mee!