Wij hebben hier ook een bezwaar lopen voor parkeren binnen zoveel m na bushalte zonder blokjes maar onze bushalte heeft wel blokjes en daar stonden we buiten. Niet geschoten altijd mis... we hebben eerste reactie terug dat het afgewezen is, maar dat schijnt normaal te zijn. Iemand zei dat de officier van justitie in eerste in stantie altijd de agent moet geloven. Als je dan nog eens in bezwaar maakt moet je bij de politierechter komen in principe maar schijnt dat veel mensen daarvan niet meer hoeven te betalen. We gaan het zien Volgens mij moet je even wachten op de brief en dan kan je op internet (of per brief) bezwaar indienen.
Bezwaar maken! Altijd proberen... Al geldt bij laden en lossen wel: niet handzame goederen en actief laden en lossen. Dus niet eerst shoppen, afrekenen en in je auto zetten. Dus lees eerst goed op internet wat het inhoud en pas daar je brief op aan . En eventuele bewijsstukken bijvoegen (aankoopbon?)
Bezwaar maken! Wij hebben ook een keer een parkeerboete gekregen, bezwaar aangetekend en uiteindelijk gegrond verklaard. Gewoon duidelijk omschrijven, feiten noemen, etc Tot nu toe heeft elk bezwaar wat ik heb ingediend een positieve uitkomst gehad
Nou hier helaas niet, terwijl ik toch echt goede en gegronde redenen had. Helaas. Kijk het gaat hier om laden en lossen. Daaronder wordt verstaan; "Het onmiddelijk in of uitladen van niet handzame goederen en de tijd die daarvoor nodig is" Je kan dus niet je auto er neer zetten, ergens naar binnen lopen, een tv uitkiezen, in de rij gaan staan, betalen en dan pas inladen. Als de tv al klaarstaat is het een ander verhaal, dan loop je naar binnen, pakt de tv en zet hem in de auto. Je moet actief bezig zijn met laden en lossen van goederen. Daarbij heeft ze een bon gekregen voor het op de plaats staan van laden en lossen buiten de toegestane tijden, het gaat dus niet om het "laden en lossen" maar om de tijd. En dát is lastig bezwaar maken. Als jij ergens tot 09:00 uur mag laden en lossen en je bent pas om 09:15 uur terug bij de auto, dan is er geen gegronde reden waarover je bezwaar kunt aantekenen. je kan het altijd proberen, geeft je immers ook uitstel van betaling maar de kans is in deze nihil.
Nee heb je, ja kan je krijgen Zo denk ik er in ieder geval over. Als TS vindt dat het onterecht is, heeft ze het recht bezwaar aan te tekenen. Ben wel heel benieuwd wat de beslissing zal zijn van het bezwaar