hoi meiden, wie kan me helpen. deze maand voor het eerst ovu testen aan het gebruiken. ben op dag 9 begonnen, inmiddels op dag 24. helaas heb ik de eerste allemaal weggegooid (stond op de verpakking, dom dom dom natuurlijk). iig zijn deze testen van de laatste 6 dagen. de testen ervoor waren zowieso lichter. ik snap er nix van, zit hier nu iets positiefs bij? op basis van mijn langste cyclus had mijn ei afgelopen zaterdag op zijn laatst moeten komen. maar vind die van vandaag (onderste) vrij donker. wat vinden jullie? moet ik door blijven testen of heb ik hem al gehad? sorry voor t lange verhaal, hoop dat jullie me wat meer kunnen vertellen. thanx!
Jemig Ze lijken allemaal wel positief ! Ik zelf denk dat die testen helemaal niet goed zijn! Ik kan je helaas niet helpen meis!
gelukkig ben ik dus niet de enige die hier nix van snapt bedankt voor je berichtje! hoop dat er nog iemand is die hier wel wat mee kan...
Ik vind het raar dat je zoveel positieve testen hebt. Normaal gesproken maar 2 positieve testen met de donkerste als piek. Ik gebruikte eerst de testen van Kruidvat en waren ook niet duidelijk. Van de week een test van Sensitest gebruikt en direct positief. Ik durf je geen antwoord te geven. Ik kan alleen zeggen; lekker door blijven klussen! Succes en veel plezier.
@jel26: ik heb precies hetzelfde! Heb er ook net een topic over aangemaakt. Ik ben namelijk sinds zaterdag aan het testen (dag 8) en heb ook aldoor zulke streepjes. Heb gisteren ook een van matcare ernaast gedaan en daar kreeg ik geen streepje! Ik test gewoon met allebei door en dan zie ik wel. Heb normaal mijn eisprong rond dag 15, dus het leek me ook wel heel erg vroeg. Volgens mij zijn die testjes helemaal niet zo goed.
Had ze juist besteld omdat ik had gelezen dat deze goed waren...hmmmm... Mocht het de volgende ronde nodig zijn, welke moet ik dan bestellen? En moet ik nu nog door blijven testen? Zit vandaag op dag 25.
@jel26: iedereen zet hier neer dat ze goed zijn omdat ze dan een gratis starterspakket krijgen. De meesten hebben ze volgens mij nog niet eens gebruikt. Ik zou niet doortesten gezien je gemiddelde cyclus. Ik denk dat je je eisprong nu wel hebt gehad. Je hebt niet getempt zeker? Ik zou de volgende ronde gaan testen met clearblue (wel heel duur), matcare of sensitest.
heb wel getempt, maar niet rectaal, dus weet niet of dat dan betrouwbaar is. wel sneu dat mensen dan reclame maken voor iets waar ze niet van weten of het werkt. is deze maand voor mij qua test gewoon weggegooid geld. Nu maar hopen dat al ons geklus toch niet voor nix is geweest....
@ancie: ik heb het ook, maar ben zeker weten niet zwanger. Ligt gewoon aan de testen denk ik hoor. @jel: flauw he, hier precies hetzelfde! maarre als je goed geklust heb afgelopen periode, hoop ik gewoon dat je ze volgende maand niet weer nodig hebt. Ik temp trouwens altijd oraal. Minder betrouwbaar dan rectaal, maar voor mij werkt het prima. Ik kan duidelijk zien wanneer er een eisprong is geweest en daar gaat het uiteindelijk om.
Tipje. Stuur je foto naar zo zwanger en vraag waarom hij zo positief is al zoveel dagen achter elkaar. Misschien krijg je je geld wel terug.
Hey hoi Ze lijken inderdaad allemaal bijna positief. Dat kan betekenen dat je of zwanger bent, of dat de testen niet goed zijn. Ik heb zelf getest met Sensitest en Matcare testen. De afgelopen cyclus met beide, om het verschil te merken. Kwam erachter dat Sensitest mij 1x een vals positieve heeft gegeven en Matcare alleen positief op het moment van eisprong. Ik gebruikte ook gewoon ochtendurine en nog steeds pas positief bij ovulatie! Dus volgende cyclus voor mij alleen nog matcare Hoop natuurlijk dat dat niet nodig is. Foto staat in mijn album. Liefs
Wou dat ik een foto had gemaakt van mijn ovulatietesten reeks... die begonnen ook zo en toen werden ze nog donkerder, 2 dagen achter elkaar en toen weer lichter... denk dus dat je nog geen ei hebt gehad... Niet stoppen met klussen iig. Heb je ook slijmverlies of niet?
daar ben ik weer. heb een mailtje gestuurd en kreeg meteen antwoord terug! En dat om 21.00 uur! Ze hebben heel gevoelige testen. positief bij hun is dan ook donkerder dan de controlestreep. oftewel dit zijn (nog) geen positieve testen. moet gewoon nog even doortesten en als blijkt dat ik aan het einde van mijn cyclus geen positieve test gehad heb, krijg ik mijn geld terug. ben erg tevreden over de manier waarop ik geholpen ben en hoop natuurlijk alsnog op een positieve test!
Oh da's netjes zeg! Ben benieuwd hoe donker dat dan wel niet moet worden. Deze vind ik ook al zo donker. Ik dacht ook: die dame moet een zw. test haha! Hopelijk test je nog eens écht positief!
@musje, nee, slijmverlies heb ik al gehad en temp is ook hoger....vindt t maar raar hoor...... blijf iig klussen hoop dat we die ovutesten binnenkort allemaal in de kast kunnen laten liggen! suc6 allemaal en fijne dag.