Heeft CP aangepaste huisjes?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Manque, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manque

Manque Niet meer actief

Ik ben eigenlijk op zoek naar een Center Parc huisje waar wij met onze zoon naartoe zouden kunnen. Ik heb wel huisjes voor rolstoelgebruikers gevonden, maar geen aangepaste huisjes met hoog/laag bedbox, ondersteunende stoelen etc. Alleen maar voor mindervaliden (brede deuren, geen drempels). Voor ons is vooral zo'n bed belangrijk:

Weet iemand dit? Ik heb gezocht op de website van CP zelf en ik zal ook nog wel bellen, hoor. Maar wellicht hebben jullie ook informatie. Er zitten hier zoveel die hard CP-fans :)

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Manque vindt dit leuk.
  3. Manque

Manque Niet meer actief

Bedankt voor de tips! Alleen dat bedje dat je als box kunt gebruiken.... dat is voor baby'tjes denk ik. Bed op mijn plaatje (misschien een beetje misleidend) is 200x90 cm ;) Mijn zoon is al best groot.

4. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Kunnen ze zo een bed niet voor een weekje (Of hoe lang je gaat) daar bezorgen van medipoint etc? Wij regelen geregeld hulpmiddelen voor cliënten die op vakantie gaan binnen Nederland.

Manque vindt dit leuk.
  5. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Ik zou CP ff bellen wat de mogelijkheden zijn..

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    inderdaad, vragen of medipoint kan bezorgen. ik werk in de thuiszorg en zo doen wij dit ook regelmatig voor clienten. en anders een huisje huren bij kinderfonds/ronald mc donalds? die zijn helemaal aangepast en hebben alles in huis.

Of dit?

http://www.vakantiehuis-gehandicapten.nl/hulpmiddelen-huren

Manque vindt dit leuk.
  7. medipoint

medipoint Nieuw lid

6 feb 2018
    1
    5
    1

Hoi Manque, ik kan even met u bekijken of wij als Medipoint iets voor u kunnen betekenen. U kunt een e-mail sturen naar klantenservice@medipoint.nl. ^Minou

Jo79, rijo, Hopsatee en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Cp heeft dit soort bedden niet.
    Wij hebben dus hetzelfde probleem momenteel met op vakantie gaan.
    ik heb de tip gekregen van de travel cot van deryan dat gaan wij de volgende keer proberen.

9. Manque

Manque Niet meer actief

Goed online speurwerk, Medipoint! Ik ga mailen.

10. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ja! Dit inderdaad. Zoiets is ooit ook voor mijn moeder geregeld (zij had 24/7 zuurstof nodig). Dit was voor een weekje Texel echt perfect geregeld indertijd, en naar ik me kan herinneren hadden ze dit zelfs ook in het buitenland kunnen doen voor haar.

liefdotje vindt dit leuk.
  11. Manque

Manque Niet meer actief

Ik wist helemaal niet dat dit kon.... Ineens gaat er een wereld voor ons open, wat vakantie betreft! Snap niet dat geen enkele gezinsbegeleiders/PTO/contactpersoon WMO ons nooit op deze optie gewezen heeft. Wij hebben namelijk zelf alle andere hulpmiddelen, alleen het bed is te groot om mee te kunnen nemen.

Whysteria vindt dit leuk.
  12. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    wow wat mooi dat Medipoint dit kan regelen!

heel veel plezier.

Manque vindt dit leuk.
  13. Manque

Manque Niet meer actief

Ja fijn :) Dankjewel!

14. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Wat super fijn dat we elkaar dan zo kunnen helpen! Vanwege mijn werk in de thuiszorg weet ik dat er heel veel mogelijk is bij medipoint erg fijn! En dat maakt het allemaal net wat makkelijker. Alvast een fijne vakantie.

Manque en Whysteria vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina