Komende zomer (juni) willen wij met de kindjes, bijna 4 en 1,5 jr, hier naar toe gaan. Wie is hier ook eens geweest en wat hebben jullie als tips? Welke accomodatie, uitstapjes in de omgeving. Wij denken 1,5 week te gaan. Hoor graag van jullie
Wij zijn hier 3 jaar geleden geweest. In een stacaravan met veranda. We hadden prachtig weer dus genoten. Stacaravan was prima. Een keer naar de dierentuin geweest en naar Plopsa. Verder op het park gebleven. De kinderen konden op het speelveld voor de caravan spelen ideaal
Er is echt vanalles te doen in de buurt. Boomkroonpad, hunebedden, plopsaland, dierentuin. Op het park nog een heerlijk zwembad een indoorzandbak en pony rijden. Wij zijn er geweest met een kindje van 3,5 en 1,5. Wij waren een weekend met familie en hadden een groot huis. Hier staan tips: https://www.drenthe.nl/te-doen-te-beleven/dagje-uit-met-kinderen
Stacaravans vonden wij wel ik. Hij mooi weer misschien prima maar ik vond een luxe huisje echt ideaal. Wij hadden type boerderij geloof ik.. Je hebt binnen een paar kilometer een kabouterland park. Super schattige grot met kabouters maar ook veel speelgelegenheid zowel binnen als buiten en soort kinderboerderij in 1. En een zusje van het park zit een half uur verder op heet iets van wonderland ofzo. Wij kochten een combi ticket voor beide erg leuk!
Afgelopen zomer geweest. Wel met een 7,5 jarige. Wij zijn naar t politiemuseum, hunebedmuseum en boomkroonpad geweest. Ik weet niet of dat ook leuk is voor jongere kinderen. Maar op t park zelf is volop vermaak. Wij hebben echt een heerlijke week gehad, ondanks veel regen. Leuk zwembad ook. Leuke speeltuin en een binnenzandbak in bollo's boerderij. Echt een aanrader.
Wij zijn vorig jaar geweest. Kids waren net drie en een half jaar. Zijn op t park gebleven. We hebben loopfietsen gehuurd daar ( volgende keer zelf mee nemen) want alles waa net te ver lopen voor de meiden. Zwembad en de binnen zandbak waren super. Ook een keer mee gedaan aan kidsactiviteit koekjes bakken. Dus mijn tip zou zijn een loopfiets of karretje voor de kids als je wat verder van de accomodaties zit.
Wij hebben 2 x in een luxe huisje gezeten en afgelopen jaar in juni in een stacaravan een lang weekend. Natuurlijk zijn de huisjes mooier en beter, meer ruimte enz., maar die stacaravan was ook prima en je hebt als voordeel dat die stacaravans dichtbij het restaurant en zwembad zijn. We hadden heerlijk weer, dus vooral buiten geweest en het park amper afgeweest, zoveel te doen. De keren daarvoor wel hoor, er is genoeg in de omgeving.
Wij hadden een luxe huisje met wasmachine/droger, sauna en zonnebank. Leek op een boerderij. Ideaal! En kabouterland was toen erg leuk. Wildlands vond ik wel mooi, maar qua dieren een beetje tegenvallen voor dat geld.
Land van Bartje is een leuk park! Wij hebben veel gefietst in de omgeving en zijn naar de dierentuin in Emmen geweest. Op het park is ook genoeg te doen.
Erg Leuk park. Tips zijn geloof ik al genoemd maar idd het kabouterpark is echt heel erg leuk. Iets verder rijden maar ook erg leuk is speel en ijsboerderij de Drentse koe.