Zie onderstaande testen. Dit is de eerste keer dat ik ovutesten gebruik, en begrijp er volgens mij maar weinig van Bovenste is van gister 12:00 Middelste is van gister 18:00 Onderste is van vandaag 12:00 Heb ik m'n piek gemist? En wanneer is nou de eisprong? Vandaag of morgen of zal die dan ook al geweest zijn? Had gister zeer regelmatig steekjes, vandaag bijna niet. Bekijk bijlage 299140
zo had ik het deze maand ook inderdaad, heel onduidelijk! Ik voelde wel dingen, dus ik ga er maar vanuit dat in die tussentijd toch m'n eisprong geweest is.
Op welke dag van je cyclus ben je begonnen? Let erop dat je niet te veel drinkt op de dagen dat je test, dus minstens 2-3uur van te voren niet (of weinig) drinken. Doe je dat namelijk wel dan kunnen de testen afwijkende resultaten geven.
Mijn cyclus was de laatste keer 33 dagen, daar ben ik vanuit gegaan. Ben nu op dag 12 begonnen met testen. Dat was zaterdag, zit nu dus op dag 16. Zaterdag, zondag en maandag een heel licht streepje, net als vandaag. Gister wel wat donkerder dus. Drinken doe ik heel weinig inderdaad en test elke dag om 12 uur.
ik zou ook nog wat doortesten .... had dit namelijk ook... paar dagen minder duidelijk en opeens een knaller...
Je doet het prima linn, zou indd door blijven testen. En als ik de testen zo bekijken dan moet je ei nog gaan komen. Dus tot minstens dag 21 blijven door testen en/of tot je een positieve krijgt. Succes.
ja dat schommelde bij mij in begin ook...en je laatste test was ook nog roze en niet opgedroogd zoals de rest en dan wordt hij ook nog iets donkerder. lekker doortesten en voor de zekerheid klussen