Goede bloeddruk en toch black out?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gilmoora, 4 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gilmoora

Gilmoora Actief lid

26 jul 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Hey iedereen,

Eergisteren hadden wij afgesproken om met vrienden naar Cirque du Soleil te gaan. Helemaal gezellig.
    Komen we daar aan, we nemen plaats en de show begint.... na nog geen kwartier begint mn hoofd te tintelen en het zweet breekt me uit..... Ik voelde al aankomen dat ik niet goed werd, dus ik pak mn man beet en zeg: loop je even mee naar de toilet? Ik voel me niet zo lekker.....
    Wij opstaan en ik ben, met een gevoel als een dronken droppie, naar beneden gestunteld... waarna ik half op een tafel terecht kwam om maar even mijn hoofd neer te leggen... Ik voelde me echt alsof ik flauw ging vallen. Gelijk kwamen er mensen aangestormd van de EHBO, ben even buiten gaan zitten, frisse lucht, beetje water.... en toen zakte het wel beetje bij beetje... Ik kreeg gelijk krampen in mijn buik en moest naar de wc rennen. Daarna was het redelijk over en inmiddels was er al pauze van de show. Onze vrienden kwamen ook naar buiten en we besloten om toch maar naar huis te gaan. Ze wilden alleen nog even shoppen voordat we weggingen, dus ik zei: ga maar, ik blijf wel even zitten... het gaat nu wel weer...
    Ze waren nog geen 2 minuten weg, of ik voelde alweer het bloed uit mn hoofd wegtrekken en nu werd ik gewoonweg echt misselijk en niet goed...
    Ik wilde weer naar de wc lopen, maar ik kwam niet echt ver... ik stond weer op het punt om flauw te vallen en ben maar halverwege op een bankje gaan zitten met mijn hoofd tussen mijn benen... tot zover dat kon natuurlijk, ivm met dikke buik.
    Toen ik weer een klein beetje helder uit mn ogen kon kijken, kreeg ik weer darmkrampen en moest ik weer rennen naar de wc....... :cry:
    EHBO mensen hebben ons toen naar de auto gebracht en we zijn gelijk door gereden naar het ziekenhuis, de EHBO post.
    Daar ben ik nagekeken, geen koorts, bloeddruk kon niet beter... En een dag daarvoor heb ik al mijn suiker en ijzer laten prikken bij de VK... kon ook niet beter.....
    Wat kan dit dan geweest zijn?

2. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Ik weet niet wat het is, maar het klinkt behoorlijk eng!
    Kan het zijn dat je bloedarmoede hebt?

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb het ook soms vooral sochtends
    dan beginnen mijn darmen te rommelen en moet ik naar de wc en dan heb ik altijd(sorry) dunne ontlasting en dan is het ook over

4. angel23

angel23 Actief lid

21 nov 2007
    214
    1
    0
    ja dat heeft met de bloeddruk niks te maken, die is bij mij ook in orde. ik heb het een aantal keer gehad dat ik niet goed meer zag en dacht dat ik echt neer ging met buikkrampen en al toen ben ik naar de wc gegaan + overgegeven toen was ik het kwijt heb en ging het wel weer.. ik ben nu vaak bang om het te krijgen als ik niet thuis ben want je moet echt erbij gaan liggen.
    mijn vk zegt dat de baby dan tegen je maag aan zit en em dan "leegpompt" heel eng gevoel wel!

5. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Kan vaak ook met hyperventilatie te maken hebben en dat kan ongemerkt opkomen.

6. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    idd meschien hyperventilatie dat heb ik ook vaak!

7. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    ik had het gister onder de douche...kwam door de spanning (was net ontslagen uit het ziekenhuis) en de warmte. Ik heb het vaker gehad...en meestal als ik gelijk wat suiker neem trekt het ook wel weg...maar echt fijn is het niet.

8. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Heel vervelend ja, laatst ook gehad op mn werk. :(
    Had het vóór mn zwangerschap ook wel eens, en had toen altijd n rolletje druivensuiker bij me. Ook al ligt het daar niet aan, het hielp bij mij wel om weer bij te komen en me niet zo slap te voelen daarna!

Deel Deze Pagina