Dat dachten wij ook.. ben toch aan het twijfelen om niet toch een voetenzak voor de maxicosi te kopen.. onze kleine wordt eind december/begin januari geboren.. dan kan het akelig koud zijn!
Ik zou maat 56 kopen. Daar past dan ook makkelijk een romper met lange mouwen en truitje onder. En mochten de mouwen te lang zijn kan je deze natuurlijk ook een keer omslaan
Hier een wind dichte voetenzak voor de maxicosi . En lief blauw berenjasje , weet alleen niet of dat samen te warm is ? Ja heb ook van die pakken als je dat leuk vind . Beren pakken enzo . Lekker warme (ski)pakken ?
wij hebben bij de c en a een kei leuk gevoerd vestje gekocht,en hij lijkt niet op een dikpropje hoor.ech super leuk en lekker warm.zou dat zeker wel aanschaffen.straks wil je toch ook met de kleine wandelen dus is het wel handig al sje iets hebt
Ik heb een borgvestje van Z8 maar feitelijk komt je kind niet zo lang buiten in de kou. Ml haalt de auto op, zorgt dat de airco lekker warm staat en dat is het 20 meter van ziekenhuishal tot in de auto. Bij ons mag je even voor de deur parkeren als je je vrouw en kind ophaalt.
Onze dochter is geboren op 10-01 (paar jaartjes terug) haha maar zij had wel gelijk inderdaad haar dikke winterjasje aan. Je zag bijna geen baby meer terug, maar we hebben het wel gedaan. Ik ben nu 28-02 uitgerekend en deze krijgt ook gewoon de winterjasje aan...
Ik vind het ook lastig . We hebben een jasje hoor . Maar vraag me af of ik nog wat (dikkere) vestjes maatje 56 aan moet schaffen ? Maar aangezien hij in de wagen lekker onder een deken ligt waarvan ik zelf de dikte en hoeveelheid lagen kan bepalen, ook wikkeldoek + deken . En hij in de maxicosi lekker in zijn voetenzakje ligt . Dacht ik eigenlijk dat dat warm genoeg is .
Ons kindje wordt 12-12 verwacht en we hebben een lodger wrapper motion en een voetenzak voor de maxi cosi. We nemen deze beide mee naar het ziekenhuis en geen jasje. Dit lijkt me dan warm genoeg.
Ik lees eigenlijk niemand over een skipakje. Wij hebben zo'n heel warm pakje gekocht, van een soort fleece, voor als ie naar buiten gaat. Er zit een muts op die over het andere mutsje kan. Ook vaste voetjes en je kan een soort slofjes over de handjes heenvouwen nog. Dit een maatje groter dan zijn kleertjes. Daar nog een deken overheen en hij moet het toch heerlijk warm hebben Zo'n pakje is trouwens net zo aan te trekken als een overslagromper met lange mouwen en vaste voetjes. Het leek mij wel handig voor de winter en hij kan zich (lijkt me) ook nog lekker bewegen, want het is niet van dat stugge spul.
Wij hebben een skipak voor de kleine meid. Heel licht roze. Niet dat je gelijk zie is dat een sskipak maar hij is heerlijk warm. Ze word over 2weken verwacht
Volgens mij weet ik precies wat je bedoelt! Ik vind ze zo schattig En het lijkt me dus ook zo praktisch
mijn dochter is van 12-1-2012 en ik heb haar wel een vestje aangedaan en ook een voetenzak en ook nog een omslag doek erover. Beide keren regende het en was het koud toen we naar huis mochten
Ik ben op 5 februari uitgeteld en heb ook een dik jasje aangeschaft. Je weet maar nooit hoe koud het dan kan zijn
ik houdt eerlijk gezegd niet zo van berenpakjes, berenvestjes en skipakjes... dan wordt het toch een winterjasje idd of een gevoerd vest van bijvoorbeeld z8... de winterjas die ik heb liggen van dochterlief is maat 56... zou dat goed zijn of toch maar een maatje 50 halen?
nou ik vond 56 veelste groot en heb bij beide toch een 50 gehaald. Ik vind het zelf niet zo mooi als de kleertjes 3x omgeslagen moeten worden haha
Ja deze is echt handig. Zitten 2ritsen in het midden met zo 7cm er tussen. Er hangen al wandjes aan en een capuchon.. ieder zijn ding natuurlijk hihi. K heb ook een dikke jas ( die hadden we gehad) dus ik kijk even wat het fijnste is. Nu moet ze eerst maar eens ter wereld komen haha
Een jasje vind ik wel erg handig. Gebruik hem ook in de kinderwagen als ik buiten ga wandelen. Bij de zeeman heb je voor 8 euro al een leuk en makkelijk jasje. Betaalbaar voor de weinige keren dat je kleintje hem draagt. Mijn babymeisje was bij de geboorte 4030gram, maar had toch maat 50 aan de eerste 2 weken. Inmiddels heeft ze maat 56 en haar jasje maat 62 omdat ik dat handiger vind.