inderdaad bij zeeman hebben ze hele leuke jasjes je moet wel iets soepels kopen en beter een maatje 62. want 56 valt toch wat kleiner en zijn kindjes zo uit. met maat 62 kan een kindje net iets langer door. let er op dat de mouwtjes van het jasje een beetje meerekken, dat trek het net iets makkelijker aan
Wij hebben een berenpakje gekocht, dat is zo'n pakje uit 1 stuk, voetjes, handjes, hoofdje alles warm! En is lekker dik gevoerd, daar gaat ze straks met kleren en al in, rits dicht, lekker in de maxi cosi voetenzak dan zal het toch wel warm genoeg zijn.
Ik vond hem net ergens in de aanbieding toen ik googelde. Ik heb hem bij de Makro vandaan, en is van het merk Dirkje. Hij was daar een heel stuk goedkoper dan dat hij hier in de winkels is! Dirkje Vest Off White, Dirkje babykleding online bij mamaenkids Weet niet of ik de link mag plaatsen (excuus als dat niet mag, dan verwijder ik hem) maar ik vond hem oa in deze webshop terug. Ik heb een 62 en valt niet zo groot, bijna even groot als mijn vestje van Feetje maat 56.
Dank je wel Arual, het vestje zit inmiddels in mijn winkelmandje Ziet er heel comfortabel uit voor een januari baby!