Oké, dat geeft de mens toch weer hoop Haha. Had 7 januari een positieve ovulatietest en de bekende buikpijn, dus 8 of 9 januari m’n ei gehad. Dus zit nu pas op 6 of 7 dpo , en heb een cyclus tussen 25 - 27 dagen. Laatste 2 maanden was het een cyclus van 25 dagen, dus nog heel vroeg
Ik had ook zo een streepje! Als je die bijsluiter leest dan zie je 3 voorbeelden. Mijn 1ste was zoals de 3de afbeelding, super licht. Wel binnen 1 minuut zichtbaar. Ik was toen denk ik 10 dpo. Volgende ochtend was ie al duidelijker. Kwam het streepje binnen de tijd?
Nou wie weet! Ik kreeg die van mij niet eens op de foto door lichtval. Maar ik zag hem wel duidelijk.
Nou hoop natuurlijk dat het iets mag betekenen, maar kan niet meer doen dan afwachten. Denk elke maand wat te zien op m’n testen, blijf gewoon net zolang kijken tot ik iets denk te zien. Word er gek van !! Maar nu was het echt binnen de afleestijd, vandaar mijn twijfel. Maar we zullen het van de week zien
Nee zal de hoop nog niet opgeven Haha .... Al denk ik dat wel elke maand. Maar telkens na m’n ei gaat het kriebelen en kan ik bijna niet wachten om alweer te testen. Echt een verschrikkelijk verslaving
Begrijpelijk dat nieuwe ei geeft altijd weer goede moet hoe lelijk het ook is als je steeds weer ongie wordt. hopelijk is dit gewoon een super ei met een super zwangerschap
Vanochtend weer een test gedaan van de action , deze was omowit. Na m’n werk ben ik naar de kruidvat gereden en heb daar de 2v5 gehaald ( ben niet wanhopig hoor ) De test gedaan niet met ochtendurine en na 5 min turen dacht ik ik gooi ‘m gewoon weg. Maar even later toch weer gekeken, had ik beter niet kunnen doen natuurlijk !! Weet dat ik ‘m als negatief moet bewxhouwen. Maar nu zag ik dit ; Is dit de welbekende indroogstreep ??
Ik heb me eigen nu echt voorgenomen om niet meer te gaan testen tot m’n NOD, want maak mezelf alleen maar gek
Ligt eraan hoe even later het was? Hij oogt voor mij iig grijs op mijn telefoon... Hoe is hij in het echt?
Ik kan bijna kopieren en plakken.. heb het al vaker aangegeven in verschillende topics. De kv testen komen heel langzaam op kleur.. zie je wel iets van een roze streep? En zag je binnen de 5min echt niets? Ik zie deze streep namelijk heel duidelijk maar kan niet zeggen of hij roze of grijs is. Mijn persoonlijke ervaring met zo’n streepje is in ieder geval dat er iets gaande is. Al zie ik ook voorbij komen dat vrouwen zo’n streepje hebben en toch ongesteld worden. Wat een spannende dagen voor je!
Ik denk altijd wat te zien , ook als er niks staat Maar dacht nu zie geen overduidelijke streep dus gooi ‘m weh
Wanneer is je nod? Als je over 2 dagen nog eens test zou hij duidelijker moeten zijn. Ik hoop met je mee!
Mijn NOD is pas over 5 dagen Ga proberen om niet meer te testen, kijken of het me lukt om vol te houden tot NOD. Dankjewel .. Hoop het ook echt !! Als ik weer een test er tegenaan gegooit heb laat ik het hier weten. In ieder geval bedankt voor jullie reacties
Dit is mijn opgedroogde streep van de Kruidvat test. Ik vermoed een indroogstreepje maar lijkt een beetje op die van jou.