He meiden. Deze ronde wil ik beginnen met ovulatie-testen van Wondfo! Wie heeft hier ervaringen mee? En wanneer kan je het beste beginnen met testen als ik nu uitga van een cyclus van 31 dagen.. En wanneer op de dag is het beste om te testen? Ik werk in de kraam dus van 8 tot 4, dus onder werktijd kan ik niet testen, is het dan een idee om voor werktijd te testen, en daarna? Meer tips zijn welkom, dit stuk is helemaal nieuw voor mij ! Alvast bedankt voor de reacties.
Hoi Firefly, Ik heb geen ervaringen met dit merk maar zou beginnen op dag 12 van je cyclus. Zelf test ik rond half 7 's avonds en ben vandaag (dag 10 cyclus 28 dagen) begonnen en test totdat ie positief is. Streepje testlijn is dan donkerder of even donker dan controlestreep. Vorige keer op dag 13 positief. Probeer 2 uur daarvoor niet teveel te drinken. En lees niet na 5 of 10 minuten af. Bij positief knalt ie er meestal heel snel vanaf. Vanaf dan tot circa 3 dagen vruchtbaar. Veel suc6, groetjes, Lente
Ja, ook namens mij bedankt, want ik overweeg nu ook om er mee te beginnen. Ik heb nu gewoon testen van kruidvat... Zelf heb ik een wisselende cyclus (zie mijn handtekening) maar gemiddeld 35 dagen. Kan ik dan het beste rond dag 15 of 16 beginnen te testen?