Ja, dat is ook wel zo... voor ons was het echt onze laatste vakantie samen ( aangezien de beeb er elk moment kan zijn) en we willen onze huwelijksdag op een leuke manier blijven herdenken.. Maar of we deze traditie tot in de eeuwigheid gaan doorzetten? Een abo is voor ons niet interessant.. we wonen in de randstad dus zijn wel 1 uur en een kwartier onderweg.. dus dan ga je misschien 2 a 3 keer hooguit per jaar.. dan haalt je het bedrag er niet uit.. Plus nu met de kleine straks denk ik dat de efteling nog niet zo leuk is...
Jeeeeetje dat is best wel prijzig Wij zijn afgelopen september getrouwd en hebben overnacht in een suite in het van der Valk hotel in Emmen. Ze hebben daar 2 soorten suite's, de afrika suite (helemaal in afrikaanse stijl) en de hollywood suite (in hollywood style) In deze suite zit een gigantische jacuzzi, een groot turks stoombad een groot bed en een flatscreen van meer dan 1 meter. Voor 1 nachtje in zo'n suite hebben wij 250 euro betaald, dit was inclusief 3 gangen diner en ontbijt op bed.
@tweeling http://microsite.emmen.valk.com/nl/arra ... ten_02.asp Edit: Nog een link met een duidelijke beschrijving van het arrangement http://www.valk.com/pages/?id=3396&prop ... i=14#22521 Je krijgt er ook nog een fles champagne bij
Nee het is niet de efteling, maar als je op zoek bent naar een mooie luxe suite voor een betaalbare prijs. Is dit misschien een leuk alternatief. En er is een super mooie dierentuin in Emmen
je maakt me helemaal happy! tis zeker niet echt geschikt om met een kleine van 1,5 daar te zijn? te kak allemaal of valt dat mee? ennuh...lees ik goed dat je ook op je kamer kunt eten?
Met een kleine van 1,5 kan je er prima naar toe hoor! Er waren wel meer mensen met kleine kinderen. En kak....dat was vroeger, nu echt niet meer. Misschien leuk om met de kleine naar de dierentuin te gaan, die is echt schitterend.
@consider: we hebben de african suite geboekt! we zijn helemaal blij haha en de dag erop gaan we naar de dierentuin.
@tweeling, wat leuk! Wij zaten ook in de afrika suite. Heeeeeerlijk in de jacuzzi tv kijken en relax in het stoombad. Heel veel plezier!
weet jij miss waar ik een campingbed makkelijk kwijt kan? begreep namelijk dat het een open ruimte is op de douche na.