hoi ik voel soms in me buik een kleine tik heel lichtjes, heeft de kleine dan de hik??. Ook begint de huid rondom me navel erg gevoelig te worden hebben dat er meer?? groetjes patricia
Ja, dat tikken is waarschijnlijk de hik. Voelt als een klokje, hè. Ik heb ook een gevoelige navel (of wat er althans van over is ), eigenlijk wel logisch als je ziet hoe het uitgerekt wordt. Het is nu wel wat minder pijnlijk dan een paar weken geleden. Behalve als de baby juist daar begint te schoppen, da's niet zo fijn Zachtjes masseren met olie helpt misschien wat?
hoi ja het voelt inderdaad net als een klokje het houdt soms ook maar heel even aan 1 minuutje. Ik smeer me buik al in met die zwitsal buik balsem patricia
heb het ook. Net of je een schikje krijgt. Vind het niret echt een fijn gevoel moet ik zeggen. Maar elk teken van lven is positief hihi!!! Kan heel kort duren maar kan ook lang aanhouden.
Ja, als ze te gulzig hebben gedronken krijgen ze de hik ! Ik vind het altijd grappig om te voelen, maar een beetje zielig voor de kleine ! Maar ... je weet dan in ieder geval dat hij/zij gedronken heeft ! Groetjes, Nikki F
Ohh haha gaat dat door als ze geboren zijn..hihi. Mijn baby heeft ook heeeel vaak de hik. Standaard 's ochtends als ik net ben opgestaan (en dan best lang) en standaard 's avonds rond negenen. Ze wordt dan ook altijd actief (zo schattig als je dat voelt). Mijn man zei al ze is gulzig...
als ze in je buik vaak de hik hebben zal je zien dat ze dat als ze geboren zijn ook hebben. over de hik gesproken, ik voel er ook eentje hikken in mijn buik
hy die van mij heeft ook regelmatig de hik. ik had het een keer bijgehouden een keertje was het echt precies om de 2 uren toen een keer 3 uurtjes. maar nu voel ik het onregelmatig. idd soms een vervelend gevoel en zielig, je kunt niks doen een beetje water geven of wat anders. tijdens t hikken voel ik hem rekken en kleine zachte schopjes erachteraan geven. alsof hij er genoeg van heeft telkens dat gehik. is ook vevelend. duurt ook soms heeeellll erg langggg.
Die van mij wordt een beetje driftig als ie de hik heeft. Begint dan echt met de beentjes te trappelen. En soms probeert ie de "adem in te houden"en dan voel je even niet meer en daarna weer met volle gang.
Ja die van mij heeft m nu ook weer..hahaha. Ik hoop toch alleen niet dat ze zo vaak de hik zal hebben als ze er straks uit is..