Ja, weet ik. Maar dan moet ik naar dorp verderop rijden, parkeerkosten betalen en dan nog maar de vraag of ze ze hebben. Bedoel dat dit iig al minder is dan 12 euro.
Toen was er idd nog de oude versie, dat waren rottesten. De nieuwe is nu één van de betrouwbaarste op de markt. @Izzie7676 ik denk dat die oude predictor testen ook niet meer verkrijgbaar zijn hoor.
Ik heb vanochtend een kruidvat gedaan. Ik zie een vaag schaduwtje. Is dat niet gek? Die zou toch wel duidelijker moeten zijn na mn predictor van gister? En nee, ik krijg hem (nog) niet op de foto. Misschien straks als hij wat opdroogd is.
de predictor is gevoeliger dan de kruidvattesten. Dus het is niet gek dat hij lichter is. Je kan daarom 2 verschillende testen ook niet vergelijken. Morgen gewoon weer een kV doen en dan is hij hopelijk opgelopen. Spannend he
Mn predictors kwamen binnen en gelijk gedaan. Ik krijg hem nu heel licht op de foto in de huls. En dat nu al na 10 minuten. Hopelijk ook weer na het uploaden Wat spannend dit.
Maandag 5 februari. Hij is sowieso duidelijker dan gister want toen kreeg ik hem onmogelijk op de foto in de huls.
Ik vind je 2e test ook duidelijker. Wanneer ga je weer testen? Ik zou (als je kunt wachten haha) maandag weer de predictor doen. Dan moet je als het goed is oploop zien.
Ik zie op foto 1 niks op foto 2 vaag iets. We lopen ongeveer gelijk. Maar ik ga echt pas dinsdag testen. Het kost allemaal zoveel geld en onzekerheid. Ik wil een duidelijke streep voor mezelf haha. Ik ben benieuwd naar je andere testen.
Denken jullie dat deze streepjes te licht zijn voor 10 dpo? Meeste vrouwen hebben toch op 9 dpo innesteling dus dat je op 9 dpo uberhaupt wat zie is toch al bijzonder?
Wat je kan doen is een testje doen op internet wanneer je een zwangerschapstest kan doen. Ze adviseren mij om op 19/ 20 feb te testen
Ja das niet zo moeilijk, daar heb je geen internet voor nodig. 6-2 je positieve ovutest; 7 of 8 je eisprong; vanaf 11 dpo zien veel vrouwen een streepje (niet allemaal!) ; op 19/20 feb testen. TS: er zit veel verschil tussen vrouwen. Bij mij was op 10dpo ook maar een tuurstreep te zien. En het loopt op en dat is het belangrijkste! Komt goed!
Ja dat snap ik. Ik heb gister zo’n testje gedaan. Met een klein beetje hoop dat ik eerder zou kunnen testen. Maar ik moet echt nog twee daagjes wachten nog even op het wachtbankje!
Hij wordt steeds duidelijker. Minder dan 24 uur er tussen. Dom, ik weet het maar ik vind het zo spannend.