Harde buiken (30x)

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mjy, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mjy

mjy Nieuw lid

20 mei 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Vandaag heb ik aan de ctg scan gelegen . Vanwege de vele harde buiken.
    kindje beweegt ook minder. maar alles was goed! Groei kindje, vruchtwater en dan de scan zag er verder ook goed uit. Toen bewoog ze ineens ook zo erg,, toen ik die banden om mijn buik kreeg.

Ik heb nog steeds om t kwartier een harde buik en zo een halfuurtje niet.zit vandaag al meer op meer dan 30 harde buiken van 30 sec. Ik ben iets meer dan 30 weken zwanger.

Hoor dit er nou echt bij?

Alvast bedankt!

2. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Hallo,

Wat vervelend al die harde buiken. Ik begrijp dat je er onzeker van wordt. Had je het ten tijde van het consult ook met die frequentie? Hebben ze ook gecontroleerd of je geen blaasontsteking hebt? Dat kan namelijk ook wel eens harde buiken veroorzaken.

Mochten de harde buiken binnen het kwartier gaan komen, je bloedverlies of vochtverlies (gebroken vliezen) krijgen, zou ik zeker even contact opnemen met je verloskundige of gynaecoloog. Ook wanneer je het niet vertrouwt kun je het beste gewoon even contact opnemen met je behandelend arts. Bij twijfel altijd bellen!

Neem verder voldoende rust. Ook warmte (een warme douche of warm bad) kan wel eens helpen om de harde buiken wat af te laten zakken.

Succes!

Groetjes Gea

Deel Deze Pagina