vaders in spé

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zonnestraal, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Hallo meiden, ik vraag me af jullie partners zich bezig houden met het zwanger worden. Ik struin heel internet af naar zwanger worden info, kinderkamers, kinderwagens, positiekleding, hoe de vader het kind kan erkennen blablabla...Maar mijn vriend heeft zoiets van...ik zie het dan allemaal wel :confused: Tja, is ook eigenlijk wel zo, maar ik vind het gewoon leuk om nu al ermee bezig te zijn. Hoe zit het met jullie kanjers?

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ach die van mij zou het ook leuk vinden. Maar moet eerst nog maar even zo ver zijn. Zegt wel dat ie een hobbelpaard wil maken enz. maar is daar nu nog niet mee bezig. Komt nog wel, weet ik zeker.

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Haha mijn vriend is net zoals die van jou ;) Hij vindt het allemaal wel leuk enzo hoor, maar is er gewoon niet echt mee bezig, hij heeft meer de houding 'we zien wel wanneer het zover is, en dan is het vroeg genoeg om ermee bezig te gaan'.

Tot die tijd is het klussen de enige (en leukste) actie waar ie zich echt mee bezighoudt :)

4. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    heel herkenbaar.
    Die van mij heeft ook een houding van: we zien het wel als het zover is 8) hahaha....
    Maar stiekem weet hij ondertussen toch een hoop. (misschien surft hij wel op z'n werk)...
    Dat heb ik hem eigenlijk nooit gevraagd, hoe hij het allemaal weet.. :D

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    mijn vriend houd zich er ook weinig mee bezig,kijkt soms wel is op marktplaats voor babyspullen voor als we straks wel zwanger zijn dan weten we ongeveer wat we daar kunnen vinden

6. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    hahaha!!! Wat grappig dit zeg :D Die van mij is net zo hoor :D Hij doet er heel nuchter over zo van: we zien het allemaal wel als het eenmaal zo ver is, maar ondertussen heeft 'ie al genoeg gelezen en rondgeneust op het internet hoor!! Want meneer weet het allemaal precies ;)

7. Niet meer actief

mijn vriend weet zich geen houding te geven en is ook wel onzeker omdat ie bang is dat als het niet lukt dat het dan aan hem ligt..

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jaja ik herken het...
    mijn vriend is ook een stuk relaxer... laat ik het zo maar noemen
    dan ik! ik ben ook altijd op het net aan het surfen en vanales uit aan het zoeken. Mijn vriend hoort wel af en toe een naam en vraagt mij dan of het wat is... maar verder is hij er iets minder mee bezig als ik maar ik geloof dat hij er ook naar verlangt.....
    maja we zijn nog niet zo lang bezig dus ik denk dat het nog wel iets meer word...

9. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Mijn man is er nog niet zoveel mee bezig als ik. Maar dat zal wel komen zodra het eenmaal zover is :)

Groetjes,
    Butterfly

10. Nemo

Nemo Niet meer actief

Mijn ventje is soms wel grappig. Had ik hem laatst allemaal uitgelegd van temperaturen. Dat je voor dat je uit bed gaat moet tempen. Moest ik vanmorgen toch nodig plassen, ik ging dus veel eerder dan anders van bed af.
    Kom ik terug hoor ik mijn mannetje mompelen dat ik helemaal niet uit bed mocht dat het nog veel te vroeg was. Ik zei dat ik voordat ik uit bed ging al getempt had. Mooi mompelde hij en sliep weer verder.
    Zit ik mijn tempjes in te vullen geeft hij weer commentaar. Zo lekker gestegen he. Grappig.

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ed verandert pas als het daadwerkelijk zover is...hij is er wel mee bezig, maar anders dan ik.... :(

ik weet dat ie het er op zijn werk wel over heeft, want pasgeleden kwam ik een vrouw van zijn collega tegen en die vroeg of het al raak was omdat ze dat van haar man had gehoord dus ja op zijn werk heeft ie het er dus meer over dan hier (tot nog toe)... :D

dat zegt mij al meer dan genoeg weer.. :)

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mijn man snapt er allemaal geen reet van. Hij wil heel graag een beebje, maar hij voelt natuurlijk in het geheel niet wat er allemaal in mijn lichaam gebeurt. Hij was eerst ook wat geergerd dat ik aan het tempen was en ovutesten deed, maar toen ik hem uitlegde wat ik allemaal voel in mijn lichaam en dat ik die dingen doe om mijn lichaam beter te leren kennen begreep hij dat volkomen. Hij is ook lief voor me toen ik deze maand even een dip had....Voor mannen is het pas echt denk ik zodra het kind er is....

13. ik ken t ook,die van mij is er ook heel nuchter onder hij heeft ook zoiets van t komt wel,klopt is ook wel maar ik stuin ook heel internet af voor info enzz..
    ach ja mannen af en toe wacht maar als t zover is dan slaat alle
    groetjes esther

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    mijn man is iemand die zich niet te veel bezig wilt houden met het fenomeen kinderen tot dat ik echt zwanger ben omdat het anders iedere keer een teleurstelling is als ik weer eens ongesteld wordt.
    hij wil bijna nog liever kinderen dan ik.
    dus hij doet stoer, maar ondertussen :D

gr tascha

15. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Grappig hoor! is allemaal zo herkenbaar....Hij slikt ook elke dag trouw samen met mij een vitaminepreparaat. Ik foliumzuur en vitamientjes en hij ook aan de vitamientjes. Iedere avond maakt hij voor mij een vruchtenshake... :) Tis zo'n schatje...

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Die van mij is er nu meer mee bezig dan in het begin.
    Ik merk aan hem dat hij heel erg hoopt dat het nu snel raak is.
    Hij zegt ook altijd van die lieve dingen op momenten dat ik het niet verwacht.
    En hij slikt ook zink voor de zaadjes.
    Ja ik ben erg blij met mijn hubbie en dat hij laat merken dat ie graag nog een kindje wil.
    :D

17. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Nou meiden,

ik denk dat alle mannen wel een beetje hetzelfde zijn..!!! Mijn mannetje is er ook niet mee bezig als mij.. als ik weer eens kom met een verhaal over m'n vriendinnen die een kleintje hebben of als ik inderdaad iets vertel over wat er allemaal gebeurt in je lichaam.. dan knikt ie wat, maaaaar.. hij krijgt wel kleine twinkels in z'n ogen en dat vind ik wel helemaal geweldig.. dus ze zijn er echt wel mee bezig hoor!!

liefs Faith

18. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Hihi mijn man was in het begin van mijn zwangerschap heel terughoudend...bang dat het mis zou gaan etc. Hij wou zich er niet teveel aan hechten zeg maar aan het idee. Maar to be honest ben ik er ook eigenlijk helemaaaal niet mee bezig geweest. Zat wel af en toe op deze site..maar heb pas sinds een maandje weer internet dus heb eigenlijk 5 maanden van mijn zwangerschap ook geen internet gehad.

Nu is mijn man er op die manier mee bezig..dat ie mijn buik wil aanraken en met de baby praat haha..wat overigens super lachwekkend is..zelf ben ik alleen actief op dit forum..houd me er verder niet echt mee bezig..en ik had dan wat boekjes van mijn moeder gehad die ik inmiddels al helemaal uitgelezen heb.

Voordat ik zwanger was klustten wij niet met de bedoeling dat we zwanger zouden raken...we klustten..en wisten dat de kans er in zat..op die manier dus :)

19. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    goh t lijkt wel of al die kerels hetzelfde zijn zeg.. ;)

20. Niet meer actief

Mijn mannetje is er juist wel mee bezig.
    Neemt ook foliumzuur en vit.pillen sinds een week.
    Drinkt geen alcohol meer. Ik mag geen zware dingen na de eisprong meer tillen enz, enz, enz.

Maar ja misschien zitten wij ook in een andere uh ( kan even niet op het woord komen) SITUATIE. Na 2 mk-en heb je er al van mogen proeven. Dus die vadergevoelns zijn er wel.

Dus niet alle mannen zijn hetzelfde :)

Deel Deze Pagina