ja dat denk ik wel. ik heb het zelf ook meegemaakt als kind. we zouden op schoolreisje gaan, dit ging om wat voor reden niet door en hebben toen met de klas spelletjes buiten gedaan, waaronder een overlooptikkertje. Ik wilde naar de overkant van het plein rennen maar zag een klasgenoot niet aankomen en knalde heel hard tegen hem aan. hij had een tand door zijn lip en ik had een lichte hersenschudding. toen we met de klas weer binnen waren om film te kijken begon het ineens heel zwart voor mijn ogen te worden. 1 van de juffen is samen met mijn moeder en mij naar de ha geweest en toen we terugkwamen heb ik voor de deur alles eruit gegooid
Wat ik zelf altijd alleen zo lastig vind. Wanneer pas je nou precies een wekadvies toe? Want mijn zoontje valt wel vaker op zijn hoofd (rauwdauwer), maar als ik hem dan elke keer moet wekken dan schiet het ook niet op. Meestal hou ik ook aan wat TS gedaan heeft; Huilde hij gelijk? Speelde hij daarna weer lekker verder? Niet misselijk geweest of raar gedrag vertoond gedurende de dag? Dan wek ik niet. Twijfel ik; dan ga ik ff langs de HA of bel ik ff met de assistente, maar die geeft hetzelfde advies als wat ik hier boven getypt heb.