Meiden vnvnd ga ik bankhangen heb ik besloten. nu zoek ik een lekker hapje voor erbij iemand tips? (geen chips please)
partjes ei met rookvlees, gevulde eieren, toastjes met salade ( tonijn, eier, saté, kipkerrie oid) chocoladenootjes/rozijntjes, notemix.. popcorn, zoutesticks.. Zoiets??
Ciabatta in 'plakjes' snijden, even op de grill tot ze mooi bruin zijn. Dan besmeren met tomatentapenade, mozzarella in kleine stukjes erop, oregano, zout & peper erover, 10 min in de oven en smullen maar! Wij maken dit vaak voor de zaterdagavond bij een wijntje. Heerlijk!
bladerdeeg plakje in 4 gelijke vierkanten snijden, cocktail worstje in op elk vierkantje, dicht vouwen, besmeren met ei, even in de oven en smullen maarrrrrrr zo maken wij stuk of 40 hapjes
Wij gaan borrelen vanavond en hebben: Snoep tomaatjes, cocktail garnalen en olijven met witte kaas ( Hema allemaal) en natuurlijk een wijntje erbij
Hmmm. broodje roosteren, insmeren met pesto en roomkaas en beleggen met (half)gedroogde tomaatjes. Ook errrrug lekker Zalm met mierikswortelmayo of carpaccio met gedroogdetomaatjesmayo ook erg lekker.
zalm/ijsbergsalade/smeerkaas in een wrap en dan aan stukjes! Heerlijk! Gewoon lekker stukjes kaas, worst, ham met augurk op een bord.... Lust je slaatje? Is ook lekker!
slaatje ben ik niet zo van. Maar klikt goed dames,man en ik gaan nu samen bankhangen nu hij dit allemaal hoort