Hoi, Ons ledikantje staat schuin ivm spugen. Nou, bakeren wij onze dochter in en dek haar toe met een dekentje. Vanmorgen vond ik haar schuin onder de dekens, ben mij dood geschrokken maar hoe moet ik haar nou bedekken? Ik heb een pacco doek en dat is vrij warm? Hoe doen jullie dan? Door het schuine bed is ze gaan rollen dit terwijl ze morgen 5 weken oud is.
Wij bakeren ook in, bedje staat schuin. Je baby met de voeten tegen de achterkant leggen en dekentje strak instoppen. Werkt bij ons.
Dat hadden doen wij dus ook maar ze lag toch echt onder dekens hoe schuin staat jullie bed? Wat staat eronder zeg maar.
Grote badhanddoek diagonaal oprollen, de rol vervolgens met de punten naar boven in hoefijzervorm met veiligheidsspelden vastmaken aan het matras. En daar je kindje in leggen, met haar billen tegen de handdoek en haar beentjes erop (dus met opgetrokken beentjes), zo kan ze niet naar beneden zakken, en door de dikte van de rol aan haar zijdes, ook niet schuin. Leg de handdoek wel een paar centimeter hoger dan je in eerste instantie zou denken, door het gewicht rekt het allemaal nog iets.
Als je je bedje schuin moet zetten ivm spugen, dan moet het ook wel echt schuin, zo'n 20-30cm hoger aan 1 kant. Als je geen maatregelen moet nemen om ervoor te zorgen dat je kindje niet naar beneden zakt, staat het bedje niet schuin genoeg zeg maar
Hier lag ze ook altijd onderaan in bed (nu met 15mnd ligt ze ook bijna altijd dwars boven in of dwars onderin Ik had ook n pacco, rond deze tijd had ze hierin romper langemouw, pyamabroek met voetjes eraan pyamashirt met lange mouw, toen het begon te vriezen heeft ze n warmere pyama aangekregen en ik heb ook weleens n mailliot met pyamabroekje erover aangedaan Begin december is ze uitgebakerd omdat ze onrustig werd met inbakeren wat bleek ze wilde op haar vingers tutten.