Eisprong??

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lobi, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb deze rond alleen getempt na mn verwacht ei. Die zou op dag 1 moeten zijn bij ff (ff doet raar en zet m op dag 1). De ovutestjes bleven onduidelijk deze ronde. Maar ik had er maar 2 dus ik kan m natuurlijk ook gemist hebben. Maar mn temp doet raar. Wat denken jullie, zou ik een eisprong gehad hebben?

My Ovulation Chart

2. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Je kan alleen een uitspraak over een ei doen als je je gehele cyclus doortempt..

3. C78

C78 Niet meer actief

hmm... jij hebt hier ook al zo lekker veel reacties gehad zie ik! Ik heb er nog 0 op mijn verkoudheidsvraag :(
    Het valt vaker wat tegen hier...

4. Ja fijn he... Hoe was je temp vanmorgen?

5. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Lobo: dat is best moeilijk te zeggen aangezien je niet je hele cyclus getempt hebt. Ik hoop het beste voor je...spannend ;)

6. Ja maar ik weet wel hoe mn temp eruit ziet voor mn ei. Het gaat erom dat mn temp erna zo enorm schommelt. Ik weet nu vrijwel wel zeker dat ik geen ei heb gehad. Aankomende ronde krijgen we cycluaanalyse dus ik ben heel benieuwd wat daar uit gaat komen...

MamavanDewi prik jij nu eigenlijk nog om te kijken of de eisprong daadwerkelijk geweest is?

7. C78

C78 Niet meer actief

nee, deden ze niet meer omdat ik et 100 mg een ei had gehad... Alleen vorige maand heb ik echt weer geen ei gehad :( Deze maand gelukkig wel. Mijn temp is de laatste 3 dagen iets lager, maar wel nog hoog!
    Hopelijk morgen ook :D

Deel Deze Pagina