Misselijk

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Haagsmeisje, 18 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben nu iets meer dan 7 weken. Maar ben sinds 1,5e week 24u per dag kotsmisselijk. Ik lig dan ook de hele dag op de bank. Ik geef niet over. Wel gebruik ik 2x daags emesafene wat er waarschijnlijk voor zorgt dat ik niet braak.
    Helaas heb ik me ook al een week ziekgemeld op mijn werk. Komt dit vaker voor?
    Ik lees wel van allerlei kwaaltjes, maar dat iemand er in deze vroege fase al voor thuis moet blijven verbaasd mij.
    Omdat ik weinig eet ben ik snel duizelig. Ik werk als verpleegkundige en red het gewoon niet om te werken. Doe af en toe een boodschap maar moet daar volledig vanbbijkonen!! Hoe moet dit nog 33 weken?

Komt dit vaker voor? Zo ja, wat is jullie ervaring hiermee?

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

Helaas komt dit vaker voor. Maar vaak zie je wel dat het minder wordt na 16 wk en vervolgens verdwijnt. Ik hoop echt voor je dat dit ook voor jou geldt. Probeer kleine beetjes over de dag te eten, dus liever 6 kleine maaltijden, dan drie grote (zodat de maag gevuld blijft) en genoeg te drinken. Probeer ervoor te zorgen dat je niet uitgedroogd raakt, want als dat gebeurt is ziekenhuisopname vaak onvermijdelijk. Daarnaast kan je het best licht verteerbaar voedsel eten, zoals rijst, groente, fruit en bouillon. Ik hoop dat je hier iets mee kan en anders hoor ik het graag. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina