wtf?? Jas besteld bij h&m vorige week, nu weg uit bestellijst?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rono, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

    Rono Niet meer actief

    Hoi Hoi,

    Vorige week een jas besteld voor mijn vriend. Toen stond er levering 24-28 okt. Paar dagen later stond ie nogsteeds zo tussen te verwerken bestellingen.

    En nu is gewoon alles weg? Hoe kan dit?

    Groetjes
     
  2. schaapie123

    schaapie123 Niet meer actief

    dat heb ik ook een sgehad met een product, dan schijnt hij niet meer leverbaar te zijn, maar ik zou gewoon even een mail heen sturen
     
  3. Rono

    Rono Niet meer actief

    schandig want ik heb er ook geen email over ontvangen maar heb wel een bestelbev.
     
  4. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    dan krijg je het niet meer .

    gebeurd heel veel de service is ver tezoeken b ij h&m
     
  5. mamamadelon

    mamamadelon Fanatiek lid

    13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Bij H&M nemen ze het inderdaad niet zo nauw.
    Soms moet ik 4 weken wachten op mn bestelling terwijl het in eerste instantie "maar" een week zou duren.
    Ik bestel dan ook niets meer.
     
  6. Tamale

    Tamale Niet meer actief

    En dát is de werkwijze van de H&M.
    Balen!!

    Vind het belachelijk en hoor het steeds vaker!
     
  7. Rnate

    Rnate Fanatiek lid

    10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    staat ie ook niet bij bestelgeschiedenis oid??
     
  8. macy77

    macy77 Fanatiek lid

    28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Fijn he, die H&M...

    je kunt je beter richten op zalando. Snelle levering, fijne serivce. En op internet leuke kortingscodes van 10 euro te vinden bij een bestelling vanaf 50 euro.

    H&M heeft het bij mij helemaal af gedaan.. ik ga wel naar de winkel, maar online dat doe ik echt nooit meer!
     
  9. Anne09

    Anne09 Fanatiek lid

    11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Heb ik ook een keer gehad toen ik een jas had besteld bij de H&M. Heb naar de klantenservice gebeld en het bleek een fout in hun systeem en toen hebben ze hem gratis opgestuurd. Dus ik zou gewoon even bellen.
     
  10. Mama van 3

    Mama van 3 Fanatiek lid

    31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ikhad dat ook met een trui en shirtje. Heb ze een mail gehad dat ze niet zomaar dingen zonder te melden uit je mandje te halen. Ik krijg alsnog het vest toegestuurd( hoef hier geen verzendkosten voor te betalen) en daarnaast nog 5 euro tegoedbon voor mijn volgende bestelling. Ze loste het wel netjes op vond ik.. Maar het zou gewoon niet mogen gebeuren..
     

Deel Deze Pagina