Heeeeeeeeeeej Hier gaan we weer met een vraagje Er is al een topic voor meiden die al voor hun NOD testten.. Nu vroeg ik me af of er ook vrouwen zijn die pas laat posi hebben getest!? Een week of langer na hun NOD mss ? Ik hoor het graag
Met mijn dochter teste ik pas 7 weken overtijd positief (was dan ook meteen 7 weken zwanger) En dat was in de eerste ronde. M'n huisarts zei dat ik niet zwanger kon zijn maar aan het ontpillen was. Had zij het even fout Met mijn zoontje teste ik nog voor mijn nod positief en met deze zwangerschap was ik 4 dagen overtijd toen ik positief teste.
Leuk he, hoop Nog verhalen ?? En Linda wat super, 7 weken Al moet het niet fijn voor jou zijn geweest natuurlijk.. Had je al vaak getest in die periode??
Ja he Anniek Jij zondag testen he? Ik maandag Ben bijna zeker dat ie nega is maar toch ... Jij nog kwaaltjes?
hoi Tascha wanneer ben je gestopt met de pil? Vast wel ergens verteld hoor ,maar ik kan t niet voor de geest halen. Ik ben nml nu een half jaar alweer gestopt, enmijn cyclussen zijn tot nu tot 70, 45, 30 en ik zit nu alweer op 33...dus daar is geen touw nog aan vast te knopen...kan een half jaar tot jaar duren. Ik zit dus alweer op de helft van dat jaar...(positief blijven he) zoals je kunt lezen ga ik 12 juli naar gyn, omdat ik me soms ook zorgen maak hoor.. en mijn HA vond het prima om 'effe te checken.' Wacht nu eerst af......en als je t echt niet fijn vind enzo..ga dan naar ha, die kan evt hormoonkuur geven, maar die zorgt gewoon voor een ontrekkingsbloeding, en daar schiet je eigenlijk ook niet mee op... ik bedoel het goed he, ik wil je geruststellen. groet Bengel
ik ZATERDAG hihi sannend joh nou kwaaltjes.. mwa eigenlijk niet echt.. soms een ietsiepietsie misselijk, Wel vaak moe, iets lage rugpijn, grote tepels {zegt mijn vriend ook} maja kan natuurlijk van het weer zijn he! ik ben heel heel benieuwd en jij jij nog verder kwaaltjes?
Ik: -Vlagen van misselijkheid en draaierigheid -Heel moe -Lage buikpijn, voelt een beetje als kleine steekjes -Heel gevoelige tepels, die ook wat groter lijken -Soms lage rugpijn Maar dit zijn allemaal dingen die ook met ontpillen te maken kunnen hebben helaas Jij overmorgen testen Ik hoop het zo voor je meis! Het moet gewoon lukken!
die kwaaltjes had ik ook toen ik net stopte, die heb ik zelfs nu nog... maar..t kan natuurlijk wel hoor..duimen dan maar...maar houden jullie wel je hoofd koel? anders wordt t zo'n teleurstelling... succes met testen Bengel
Ja hoor bengel, ik ga ervan uit dat het ontpillen is Maar toch moet je een klein beetje hoop koesteren he
ja tacha dat snap ik, maar als ik terug denk hoe erg teleurgesteld ik was in de 1e ronde...daar wil ik je voor waarschuwen...en vooral omdat je al negatief getest heb. En tuurlijk zitten er altijd kansjes in...dat snap ik en hoop ik ook voor je...maar nogmaals ik weet hoe verdrietig en teleurgesteld ik was... ik wil je heus niet ontmoedigen, en ik snap je spanningne..ik zit nu ook weer op dag 33, vorige maand had ik cyclus van 30 dus ben misschien ook overtijd...ga alleen nog niet testen..k wacht eerst wel effe af of de duivels weer vertraagd zijn... succes en groet! bengel
Ja ik weet wat je bedoeld hoor, bedankt! Dit is mn eerste officiele ronde, maar vorige maand dacht ik ook dat ik mss zwanger kon zijn.. Ik had me er al helemaal op verheugd en het bleek niet zo te zijn..Ik was helemaal down! Maar nu bekijk ik het nuchter en weet dat de kans heel klein is! Nu heb ik wel andere "kwaaltjes" dan vorige keer..Maar toch we kunnen niets anders doen dan wachten! Ik wens je ook heel veel succes meis!
Ik kan me geloof ik helemaal aansluiten bij dit topic.. Ben nu 12 dagen overtijd Mijn kwaaltjes: Nu helemaal nergens last van. Alleen toen ik mijn eigenlijk NOD had. buikpijn van vrijdag tot woensdag en toen pijn in mijn onderrug, tot aan zondag... *snik snik* eigenlijk stiekem wil ik nu wel ongesteld worden, gewoon zodat ik weet dat ik een ei gehad heb!!!