Ik pieker ontzettend.. maak mezelf helemaal gek We hebben ons kindje wegens triploidie helaas verloren, het is misgegaan bij de celdeling, bij mijn eitje. Gynacoloog gaf aan dat dit niet kan liggen aan de kwaliteit van eicel. Op internet staat dat juist celdelingen afhankelijk zijn van eicel kwaliteit. Ik word helemaal gek, ben bang dat mijn eicel kwaliteit niet goed is. Ik ben wel in 1 x zwanger geraakt, maar of dat betekent dat het van goed kwaliteit is weet ik natuurlijk niet. Wie heeft ervaringen met slechte kwaliteit eicel? En heeft ook afwijkingen meegemaakt? Of juist moeite met zwanger worden? Het lijkt alsof ik mezelf nu kwijt raak, terwijl het een periode best goed leek te gaan ik baal ontzettend
Triploidie is niet erfelijk dus de kans dat je het nog een keer mee zou moeten maken is gelukkig nihil.. maar ik begrijp wel dat je bang bent dat het nog een keer gebeurt. Misschien voor je geruststelling... Ik heb een chromosomenonderzoek laten doen ivm een lang fertiliteitstraject en er is (gelukkig) niets uit gekomen, maar ook met goede chromosomen word ik niet zwanger. De artsen noemen dit ook pech en hopelijk zal het uiteindelijk toch lukken..
bedankt voor je berichtje! Ja het is toch de angst..fijn dat er niets is uitgekomen! Ligt het dus niet aan de kwaliteit van je eicel? Ene kant natuurlijk een opluchting dat het geen oorzaak heeft tot nu toe
Mijn eicellen zijn nooit getest, alleen mijn bloed. We weten dus niet of de eicelkwaliteit helemaal goed is maar we gaan er wel vanuit. Opzich heb ik wel een redelijk aantal embryo's gehad maar ze blijven niet plakken.