hallo allemaal, ik maak maar even een nieuwe topic aan want ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet; -ik had de 18-3 ong moeten worden (niet gebeurd) -de week daarvoor begonnen de super pijnlijke tepels, vreemde kriebels in onderbuik (heb ik beide niet voordat ik ong moet worden) -beetje in de war nu heb ik vanochtend een CB test gedaan en die deed er lang over maar uiteindelijk stond er: niet zwanger ik had ook opeens wat lichtbruin tijdens het afvegen het rare gevoel in mn buik is er nog steeds.. mn borsten zijn ook nog super gevoelig maar ben dus niet zwanger. baal hier toch behoorlijk van.. ga ik dan toch ong worden??? of is de innestelling niet gelukt??? snap er niks meer van.. want als ik ong moet worden heb ik een paar dagen van te voren al flink wat (bruinige) afscheiding en echt helder rood verlies. nu dus niet.. of nog niet.... of ben ik ongeduldig?????? wie geeft mij tips?
Geduldig afwachten! Ben zelf 12 dg. overtijd, en 4 negatieve testen! je moet je niet gek laten maken door een negatieve test, doe het met 2/3 dagen gewoon weer, misschien is het dan wel positief. in ander forum heeft "testje" ook met 12 dg overtijd positief getest! Dus alles kan nog! Succes!