Hoi dames, Even een vraagje. Ik dacht/denk stiekem eigenlijk dat ik zwanger ben. Nou moet ik ws ergens dit weekend ongesteld worden, maar heb toch al een KV 2 voor 5 test gedaan. Ik was alleen een beetje eigenwijs en heb er gewoon overheen gepiest ipv exact 4 druppels gedaan. Is dat erg? Voor de goede orde: hij was heel erg negatief. Maar vriendin zegt nu dat je echt exact 4 druppels moet doen. Thanks!
Haha nee dat snap ik ook hoor. Maar WAAROM?!?! Hcg is toch Hcg? Haha.. Sorry hoor, normaal ben ik ook erg van de regeltjes... Maar doet ie het dan echt niet?
Overigens lach ik je niet uit hoor! Hahaha! Ik zag het alleen voor me en dat is toch echt wel heel erg grappig. 4 druppels met een pipetje, en jij piest gewoon over dat ding heen HAWAHAHAA!
Hahaha nou voel ik me wel heeeeel dom! Het was gewoon heel vroeg en ik moest HEEL nodig en toen dacht ik WTF! Wat zou dat nou uitmaken.. Nou goed... Ik zal het noooooit meer doen! hihi
Nou weet je.... Ik geloof eigenlijk gewoon niet zo dat als er Hcg in zit dat hij dan (ondanks verzuiping) nu zo spierwit aangeeft. Dus misschien morgen nog een keer? Of gewoon rustig afwachten?
mmm ja ik weet het niet of er nu wel een streepje zou kunnen komen als je al zwanger bent... wanneer is je nod?
Ik denk morgen of overmorgen. Mijn cyclus was voor zwangerschap altijd 28 of 29. Nu na bev. nog maar 1 cyclus gehad en die was 29. Ik testte de vorige keer trouwens ook echt wel licht op NOD.
Ik weet uit ervaring (niet overheen gepiest, maar onder gedompeld in een bakje pies ) dat de test bij verzuiping nog wel eens een vals indroogstreepje kan geven plus een hele ranzige gele teststrip. Andersom lijkt me dan niet logisch?!? Inderdaad over twee daagjes weer testen (of langer wachten als je een zeer geduldig persoon bent ).
Ja dat van die 4 druppels heb ik ondertussen begrepen Ik moet morgen sowieso voor controle van mijn schildklier, vandaag geprikt. En de vorige keer waren die waarden op NOD al veel lager dan normaal. Dus wie weet is dat een soort alternatieve zwangerschapstest! (kan ik in ieder geval niet verpesten! )