Ik heb afgelopen week positief getest met een predictor vroegtest. Omdat ik hoorde van iemand op dit forum dat die weleens vals positief testte heb ik de dag erna een kv 2voor5 test gedaan, die was negatief.. Maar omdat ik me wel zwanger voel heb ik de dag daarna nog een test gedaan voor de zekerheid. Een clearblue plus test, en die was positief.. Heb ik misschien te vroeg getest en is daarom kv negatief? Ik weet m'n NOD namelijk niet omdat dit de eerste ronde is voor ons. Ik heb het fotootje erbij gedaan. Ben benieuwd wat jullier ervan vinden, bedankt alvast!
Ik zie alleen op de predictor test een streepje maar op de andere testen zie ik eerlijk gezegd niks. Heb zelf geen ervaring verder met de predictor test dus kweet niet of die vals positiief kan aangeven...?
Ik zie alleen op de Predictor test een streep, en op die van Kruidvat en Clearblue kan ik geen streepje ontdekken..
predictor zou ik maar als negetief beschouwen, want die geeft zelfs posi met kraan water.. en die clearblue pus, geeft ook wel vaak een dun penne streepje, en dan is ie ook negatief.. over ene paar dagen nog een keer proberen met 2v5 van kruidvat
Wat stom van me, ik dacht dat die cb positief was omdat er een streepje stond maar dat moet dus een plus zijn.... Stom stom stom. Over een paar dagen kv inderdaad nog maar een keer proberen. Bedankt voor jullie reacties! En die predictor moeten ze niet meer verkopen!