Wij hebben de namen voor de derde al klaar, jongetje wordt Jurre, een meisje Emma (tenzij ik Olivia er doorheen krijg, want dat is mijn eerste keus)
Hier ook de namen al klaar tot zover. Maar ik vertel liever ook nog niet. Ik zet de namen van de 2 meiden die ik al heb hier neer, zodat er enig idee is van welk soort namen wij houden. Savannah Cheyenne Minnette Milêne Dakota Delana Jongensnamen ook al klaar, zelfde trant, alleen stoer ipv meisjesachtig
@Marieke1983 Olivia vind ik heel mooi!! (Emma is ook leuk hoor, maar wel een erg populaire naam (ik ken er 3 van ongeveer dezelfde leeftijd.)
ik heb gisteren toch 2 leuke meiden namen gezien: Leah en Jany. mijn eerste dochtertje heet Faye, vinden jullie dat bij elkaar passen? Faye en Leah of Faye en Jany?
Spreek je Faye uit als [fee]? Kan goed bij elkaar toch. Ik heb een voorkeur voor Leah, maar dat is persoonlijk Maar ik ken een jongen die Yani heet, dus ik ben misschien bevooroordeeld.
Ik wilde erg graag Jonathan als 2e naam voor een jongetje. Helaas heeft een vriendin haar zoontje ook die 2e naam gegeven....
Faye en Leah, vind ik een erg mooie combinatie. Jany vind ik minder mooi klinken, maar nou vind ik het ook niet zo'n mooie naam en leah wel.
Ik heb voor zowel een jongen als een meisje een favoriete naam, al een tijdje. Meestal kom ik na een paar weken weer een mooie naam tegen en denk ik van oh dat is ook leuk! Maar dat heb ik nu niet meer. Dus grote kans dat het één van deze namen gaat worden!
Mijn vriend en ik hebben ook al namen.. Welke het wordt weten we nog niet maar ik noem er ff een paar Voor een Jongen: Stijn, Floris Voor een Meisje: Isabel, Sophie Er zijn zoveel leuke namen.. Eerst maar eens zwanger zijn, dan denken we er verder over na.
wij zijn na ruim 5 jaar eindelijk zwanger geworden en hebben nu een lief grappig mannetje van bijna 17 maanden. wij hadden al een naam in ons hoofd, de naam van mijn schoonvader (mijn man is Griek) die ook voor een meisje aangepast zou kunnen worden. dus die naam is al 'vergeven'!maar mocht er nog een kindje komen en het is een meisje dan willen we haar (waarschijnlijk) naar mijn oma (die overleden is) noemen: Isabella maar dan op z'n grieks: Isavella. misschien nog een tweede naam. mocht mijn man het toch niet willen dan wordt het misschien Faidra of Dafni, of Sofia. voor een jongen zou het Jason worden denk ik...
Jason is leuk ik heb DE meisjesnaam voor ons nu ook.. nu nog een meisje maken hahaahahha! hopelijk kan ik deze naam in de toekomst gaan gebruiken, ik houd de naam nog wel geheim
ja Jason is een griekse naam en makkelijk voor nederlanders om uit te spreken en dat vind ik wel handig aangezien ons kindje nu half grieks, half NL is en een eventuele volgende dat natuurlijk ook gaat worden hihi! is Jason een bekende naam voor je???
@Desiree: ok, heb even naar je site gekeken...en zie de naam van je zoontje...!! duidelijk! ja leuke naam! en...wil 't ff kwijt: het raakt me erg wat er op je site staat en zit nu met tranen in m'n ogen en een vette brok in m'n keel...respect en heel veel sterkte...zo mooi wat jullie schrijven! maar zooooo treurig en hard! dikke hug voor jullie!
Ons zoontje van bijna 2 heet Etienne en als we voor een 2e gaan hebben we voor een meisje de naam: Amelie of Veerle en voor een jongen: Dinand of Fabian... en sowieso doen dan we 1 van deze 2 namen waarschijnlijk als 2e (doop) naam...
Jazeker, voor zowel een jongen als een meisje hebben wij al namen Maar ik vind ze zo mooi, dat ik ze liever voor mezelf houd
Hebben voor een meisje al een naam bedacht. Jongensnaam is toch een heul stuk lastiger Alleen toen ik het er laatst met mn zusje over had, bleek dat we allebei precies dezelfde meisjesnaam in ons hoofd hadden. Hadden het er nog niet eerder over gehad samen, dus dat was wel apart.
@ Mukkie Ja mijn zoontje heet Jason idd , ik vind het een mooie betekenis hebben, plus het is in alle landen makkelijk uit te spreken, griekse namen zijn ook mooi! Thanks voor je berichtje de waarheid is hard maar helaas is het zo.. @ Mammamia Amelie is een mooie naam, die had (heb) ik ook mijn lijstje