Help!? roze afscheiding 10 DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cleopatra15, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    heey allemaal!

Ik ben nu 10 DPO en had net ineens een slijmerige roze substantie bij het afveren... :( de rest van mijn afscheiding is alleen maar creamy... Ik heb dit echt nog nooit gehad... ik ben zeker niet ongesteld, loop nu al een uur heen en weer naar de wc maar meer dan dat beetje komt er niet en mijn afscheiding is gewoon nog steeds creamy, dus ongesteld ben ik niet. Officieel moet ik pas volgende week woensdag ongesteld worden...

wat kan het zijn?

Bedankt voor het meedenken!

2. Nyna

Nyna Niet meer actief

Zou een innestellingsbloeding kunnen zijn ;) je temp ziet nog steeds goed uit!
    Heb je verder nog klachtjes, zoals ongi-zeurpijn? spannend :)

3. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Ik heb van vanalles last, steekjes in mijn linker lies, krampje in mijn buik, zere onderrug en misselijk alleen dat had ik de vorige maanden ook... Dus daar zie ik niet zo veel in...

De afscheiding was een soort stug slijm lichtroze met wat bruinige strepjes er door , beter kan ik het niet beschrijven... Het klinkt een beetje vies sorry!

Het was echt 1 propje meer niet...
    Heel vaag!

4. Nyna

Nyna Niet meer actief

Stugge slijmafscheiding herken ik wel van mijn zwangerschappen... (heb ik nooit gehad toen ik niet zwanger was) en steekjes/krampjes overal in de buik ook (links/rechts/midden) :)

5. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Steekjes in mijn linker lies en heel affentoe in mijn vagina... Kramp in heel mijn onderbuik en opgeblazen gevoel rond mijn maag...
    Die lies en vagina steekjes en het stugge roze slijm heb ik nog niet eerder gehad, de rest wel vorige maanden...

Het word wel steeds spannender zo Pffff nog een paar dagen en dan kan ik testen, woensdag om pressies te zijn, de kv2v5 liggen al te wachten haha

6. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    zou zomaar innesteling kunnen zijn! spannend..

7. Nyna

Nyna Niet meer actief

Mooie banner :D:D
    Ik denk, ik kom weer eens spieken hier, ha ha... je hebt dus vandaag positief getest? GEFELICITEERD!!
    Hier is het ook even spannend, ik heb ook iets rose/bruin ontdekt, maar het kan ook een eerdere ongi zijn :D ik heb nog nooit een innestellingsbloeding gehad bij mijn zwangerschappen.

8. Nyna

Nyna Niet meer actief

Isis, heb jij nog getest vandaag?

9. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    dankjewel! ik ben helemaal blij! en mijn vriend ook!

oe spannend voor jou! Ben heel benieuwd! laat je het even weten of je getest hebt?

Ik duim voor je!

10. Nyna

Nyna Niet meer actief

Mooie en duidelijke test heb je, hi hi... ik zag hem in het testen-topic :D:D wauwwww, geniet er lekker van!!

Hoe reageerde je man/vriend?

11. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    Dankjewel!!! Ja ik vind het ook erg duidelijk voor deze periode in mijn cyclus en niet eens met geconcentreerde urine!

Mijn vriend is helemaal blij!
    Hij helemaal bezorgd ook al, hij had een middeltje gehaald bij de drogist omdat ik last heb van vastzittend slijm, ging hij helemaal vragen of ik dat wel mocht gebruiken etc haha! zo lief!

Deel Deze Pagina