partiele mola zwangerschap???????

Discussie in 'Miskraam' gestart door Pandora, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik ben vandaag bij de gyn geweest ivm mijn MA
    Na 3 weken afwachten heb ik nog geen MK gehad

Na de echo wilde hij me geen tabletten geven omdat hij denkt aan een patiele mola zwangerschap
    Ik wordt dus morgen gecurreteerd en krijg over 2 weken de uitslag

Wie heeft dit ook mee genaakt

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh jee pandora....zit je zo niet mee meid :(
    Ik hoop voor jou dat het dit niet is....heel veel sterkte verder....

3. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Veel sterkte, het is een rotperiode waar je door moet he...
    Jammer genoeg heb ik er zelf ook ervaring mee.
    Ik had ook een MA, de gyn vertrouwde het niet onmiddellijk na de echo en kreeg een curettage. Dat viel enorm goed mee, in de mate dat dat dan kan natuurlijk. Had geen pijn of iets dergelijks.
    Na vier weken kreeg ik als resultaat inderdaad een partiële mola.
    Als het een troost mag zijn, een partiële mola is veel 'beter' dan een complete mola. Ik mocht een maandje niet zwanger worden en moest één maand aan de pil. Daarna was ik onmiddellijk terug zwanger (dit liep jammer genoeg opnieuw fout vmk maar daarna opnieuw onmiddellijk zwanger en dit meisje blijft echt wel goed in mn buik plakken).
    Mocht je nog iets willen vragen, stuur me gerust een pb!

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik zou vandaag de uitslag krijgen van het weefsel na mijn curretage op 1-8
    Omdat ze een partiële mola zwangerschap vermoeden

Kreeg een telefoontje van de gyn
    Weefsel moet nog verder onderzocht worden omdat het er erg blazig uit zag :(:(:( en dat ging langer duren
    Ivm met het vermoeden van een partiële mola, ben ik hier dus helemaal niet gerust op

5. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Verdorie! Wat betekent " gaat langer duren? "
    En wat nu? He jakkes, wat vervelend voor je, ik had zo gehoopt op een goede uitslag zodat je "door"kon.....

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

:( zou ik ook zenuwachtig van worden idd....

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik ook :( ontdekte vandaag wat rekbaar slijm
    Dus had gehoopt vanavond een feestje te kunnen bouwen samen met ml op een goede uitslag
    Ik ben nou sinds de eerste slechte echo bijna 6 weken verder en ik weet verdomme niet eens of ik al weer zwanger mag gaan worden :(
    Ik kan het zelfs niet eens verwerken zo.........

Morgen laat de gyn me weten wanneer ik de uitslag kan verwachten :(

8. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Heb je de gyn nog gevraagd wat je met bloedverlies moet doen en of het normaal is?

Verdorie zeg, het is zo ontzettend zuur dat je niet verder kunt en je energie kunt opladen door je te verheugen op een toekomstige zwangerschap. Ik hoop dat er heel snel een uitslag komt waar je echt iets mee kunt, zodat je verder kunt.

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Het bloedverlies is sinds gisteren weg...dus dat heb ik niet gevraagd

10. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hi pandora

We zijn inmiddels paar weken verder, hoe gaat het met je? Was het idd mola zeangerschap of toch niet?

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Lees het nu pas

Het gaat goed met me, met momenten nog wel verdrietig om de MA
    Mn cyclus was na de curretage meteen weer netjes 27 dagen, waar ik wel heel blij mee ben

Het was gelukkig geen partiële mola zw.schap
    Dus ik mag weer zwanger worden....zit nu op het wachtbankje, over 2 weken mag ik testen. ...zoooo spannend

12. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    O wat fijn dat het geen p.mola zwangerschap was!! Een ma is al heel erg als je dan ook nog een half jaar moet wachten tot je weer zwanger mag worden maakt het er niet beter op.
    Ik ben vandaag voor het eerst ongi na de curretage, pfff ze had al gezegd dat het heftiger zal zijn maar jeetje ik had gewoon bijna weeen.
    Hopelijk volgende cyclus wel weer gewoon

Begrijpelijk dat je soms nog verdrietig bent. Zal nog wel even zo blijven denk ik. Mijn dochter zegt nu ook soms tegen mensen ik krijg een broertje of zusje of wild vreemde mensen zeggen ineens en wanneer komt nummer 2. Pfff dat soort vragen zit je nu even niet op te wachten.

Wat spannend dat je op het wachtbankje zit!!! Heerlijk hoor dat je er nu weer voor kan gaan!! Ik ga voor je duimen!

Deel Deze Pagina