Wie heeft er ook een geslachtsbepaling gehad met 15+5 weken? Ik ben toch bang dat het te vroeg is, vooral omdat ze daar zeiden van ja je kan beter nog een week wachten.. Maar ik heb echt geen geduld meer! Wat zijn jullie ervaringen?
Met 15+2 wisten wij het deze keer al. We gingen daarna op vakantie en we wilden het zo graag van tevoren weten dat we de gok namen op een hele vroege geslachtsbepaling en het was duidelijk een meisje! Inmiddels ook nog 2x bevestigd bij 20 en 27 weken . Mocht het toen trouwens niet zichtbaar zijn geweest dan konden we 1 of 2 weken later nog een keertje terugkomen.
oo okee dat is wel fijn! Dus ik ben niet mega vroeg ofso met mn 15+5 weken Ben je gewoon naar een willekeurig bureau gegaan of naar die van Lommel
Wij zijn hier (wonen in Limburg) naar een pretechobureau geweest. Vrouw met ruim 15 jaar ervaring en ze heeft nog nooit fout gezeten. Voor de 4D zijn we naar Jan de Koning geweest, die is ook aan te raden! Volgens mij doet hij ook hele vroege geslachtbepalingen.
Nee hoor bij ene goed bureau (goede apparatuur en ervaren in geslachtsbepaling) kan dat zeker! Ik ben deze keer bij 14 weken geweest en ook heeeeel duidelijk Bij de andere 2 kids bij andere praktijk geweest bij 15 weken beide keren (kreeg je zelfs garantie mee als t niet te zien was dat je mocht terugkomem) maar ook daar was toen geen enkele twijfel. Je moet wel geluk hebben dat je kindje er goed voor ligt. Niet met de beentjes helemaal ervoor enzo. Maar ons meisje lag de eerste paar min ongunstig maar daarna hele tijd goed in beeld gehad
@mer Wat grappig jullie wonen in Limburg? En je noemde Jan de koning mijn hele familie is bij Jan de koning geweest hij woon nl. In onze buurt (ja ben nu verhuisd maar vond het grappig om zijn naam hier te lezen) Essie dat is helemaal niet vroeg hoor mijn schoonzus wist het met 14 weken tegenwoordig kunnen ze het steeds vroeger zien veel plezier En
Hier met 14+6 dagen. Het was al duidelijker zichtbaar en tijdens de 20 weken echo nogmaals bevestigd.
Manuela, wij wonen in gemeente Venlo. Voor Jan de Koning moesten we een klein uurtje rijden maar zijn 4d hd apparaat is echt geweldig!
Ik heb met 14.5 weken een geslachtbepaling laten doen bij Elly Verduyn in IJmuiden. Ze had het gelijk goed! :: Babywatch :: Meiden uit het hele land komen bij haar. Ze is echt heel leuk! Kost 50 en dan krijg je een mooie DVD mee met mooie foto's waarvan 1 3D
Ik ben ook naar Jan Koning geweest, 15 wk en 2 dagen. Hij was er van overtuigd. Bijna 20 wk echo, dus ik ben benieuwd of het klopt.
Nou ik had helaas geen geluk! Kindje lag niet goed voor de geslachtsbepaling! Ze kon echt niets zien. Ik heb gesprongen en gedaan maar geen baat bij gehad. Echt super jammer
Nou niet helaas voor de 18weken laten ze je niet terugkomen voor een herkansing. Dus moet de volgende keer gewoon weer volle pond betalen. Ik denk dat ik maar gewoon afwacht tot de 20 weken echo. Jawel dat wel kindje was echt aan het zwaaien en soort van dansen met ze hoofd. Wel hele leuke plaatjes gelukkig en ze gin ook alles opmeten enso. Maar waar ik voor ging kon ze niet zien helaas maar vond hun apparatuur best wel slecht het was zo wazig allemaal. Bij mijn eigen verloskundige is alles zo helder en scherp.