Hier ook een klein draakje. Pfffffffffff vooral haar grote broer is de sjaak. Krabben,bijten haren trekken. Nu zitten ze weer lief te knuffelen maar in het laatste kwartier heb ik d'r al 2 keer op de gang gezet(en dan gaat ze in de wc staan vissen) Aargh!
hmm ikzelf was op zich best gezellig vandaag met de nadruk op was want langzaamaan komt er een grote grijze donderwolk boven mn hoofd. ze zit nu met mn portemenee te spelen. normaal mag dat niet uiteraard maar ze is iig even stil en jankt niet. zitten alleen maar pasjes in en geen geld dus toe maar even
hier is het sinds vanmiddag ook 1 groot drama, reden: ik heb het deurtje van de magnetron dichtgedaan en dat wilde zij graag doen.. erg grote fout gemaakt dus want haar hele dag is verpest.
Goh en ik zat er over te denken dat die rol wel naar de stort zou mogen......ik denk dat ik hem maar ga bewaren....ik ga hem nog wel nodig hebben Succes met plurkie!
Ik geloof dat Aïsha haar humeur naar jullie kindjes geeft geseind Zij was PRECIES zo afgelopen zondag....aargh. Nu is ze gelukkig weer lief En hier ligt ze ook altijd pas rond 20 uur op bed dus dan is het echt minuten aftellen he...pffff. Sterkte nog even? Hoe is het met het verschonen afgelopen?
hier ook eentje hoor. maar hier geen behang hoor. hier dan steen strips daar is hij minder makkelijk achteruit
Ik ga zojuist even naar de wc, manlief is aan het werk, en mijn jongste heeft de houtkachel even uitgeruimd (die staat al een week uit, als hij warm is komt hij niet in de buurt) dus overal as en kleine stukjes hout. *gromt*
Heb je daar nog wat van over??? En ik moet hem dus zo wakker maken want we moeten eten en rond 19:00/19"15 de deur uit. MAAR IK WIL HET NIET!!! Vanmiddag dus met dat brood, de hele tijd zeiken om brood, krijgt hij brood (met boter en stroop, hoe bedoel je verpest) moet hij het weer niet. Om toch een puntkop van te krijgen.
En dat vlekt op zo ongeveer ALLES. Lekker dan weer. Gewoon de stofzuiger en vaat doek in de handen duwen. Beetje kinderarbeid worden ze hard van
Oh mijn oudste (3,5) is gek op stofzuigen dus die heeft net even gezogen, man dweilt nu (heerlijk een vinylvloer) en voor de rest eigenlijk geen schade
Die kleine van mij heeft een kinderstofzuiger dus ook ik ben bezig om hem op te voeden als huisman Gelukkig is de schader bepertk gebleven. PS. Wij hebben ook vinyl, echt ideaal,ook geen strepen als je scheef dweilt of erover heen loopt als het nog nat is.
umm, wat ben je toch ook gemeen. lekker he dat ze om van die kleine redenen zo boos kunnen worden. Op zich is het echte driftige wel voorbij hier sinds een paar weken, ik heb de gebruiksaanwijzing gevonden Maar papa is ziek thuis, die ligt al de hele dag op bed, maar meisje werd er een beetje onrustig van allemaal en heeft maar 1 1/2 uur geslapen tussen de middag, dus dan is het niks meer.
nee klopt want dat takke laminaat blijf je alles op zien:x had in vorige huis ook vinyl... nou plurk heeft een schone luier, potje olvarit op ( dankzij vent die dus nog steeds niet heeft laten weten of ie en waneer ie komt freten) 2 kiwis als toetje en een grote beker drinken dus daar kan het niet aan liggen..... nu wordt mn haarband van mn harses getrokken en mn haar door de war gedaan. en loopt ze met mn haarband op dr beer te molesteren. afijn.... hopelijk hebebn we het weer gehad voor vandaag
Wat heb jij een devilish kind zeg en die vent van je kan natuurlijk voorlopig ook de pot op met liefde en sex, die duwt zijn *** maar tussen de draaideur bij de V&D Zoals de oudjes altijd zeggen: Een dag kan lang duren, maar een week is zo voorbij!
hahaha vent heeft al drie dagen achterelkaar sex gehad dus die krijgt idd niks vandaag. :x en plurk loopt inmiddels met pa zijn rekenmachine.... doe maar flink erop rammen meisje... gna gna gna8) * gaat haarband zoeken want als er nu een lekkere collectant aan de deur komt sta ik voor lul*)
Ik heb bij toeval ook een haarband in nu, maar daar blijft mini-drol maar vanaf want hij prikt hem zo in mijn oog. En ik moet hem NOG steeds wakker maken. Nou dat wordt brood denk ik.
btw Plurk, 3!!! dagen achter elkaar sex.. Mijn vent zou jaloers zijn, die is momenteel net een kwispelende pup die achter me reet aan loopt.(met zijn staart tussen de benen)