nou heb vent net zelf maar weer gebeld... antwoord: ow ja vergetuh! ( ja dat had ik al in de gaten) ja nee ik kom er nu aan. maar ga vanavond nog wel weg. hoezo??? nou ei dan had ik met plurk al gegeten nu en voor jou een bord in de magnetron geklappert. nou heb ik dat kind maar en potje gegeven... antwoord: en heeft ze het op? ja hoezo? antwoord:nou dan zal ze het wel lekker gevonden hebben. zucht........... nou hij mag dalijk koken want ik ga mooi plurk in bad doen en naar bed brengen dan. enne seks... ja hier kwispelt die staart ook continu. hij lijkt wel loops. vorige zwangerschap durfde die rond deze tijd al niet meer, was bang dat ie plurk zou beschadigen... hj heeft nu alleen gezien dat ze er niks onder geleden heeft dus nu wil ie heel vaak.
ja tis dat je ze soms nodig hebt ( denkt hard na waarvoor eigenlijk want je hebt er toch ook wel heel veel last van)
Dat kan je wel zeggen. We hadden het voor de grap over pakjes de je kunt kopen in de sexwinkel. Dus hij zegt ou dat lijkt me wel wat jij in zo'n pakkie. dus ik van, ja dan jij dus ook een pakkie aan. Een batman pakje. Toen hij dus even later mijn zijn tentstok voor me stond kon ik aan niets anders denken als hij met een batman cape en van die zwarte oortjes. Dus ik lag natuurlijk in een deuk en hij stond een beetje beteuterd van, wat is er nou,waarom lach je nou?? HAHAH
owww lachen zoeist had ik hier ook van de week. stond ie in zijn onderbroek en allemaal die onderbroek heel hoog op te trekken. ik moest gelijk aan die borat denken in die gifgroene tanga die helemaal tot over zijn schouders gaat
Nou de kleine zit nu toch even een opgewarmd prakkie te eten, naja 3 happen dan. Daarna lekker even naar oma.
Nou ik verbaas me over de vele reacties! Ik heb een onzettend lief kind, die nooit vervelend is. En al zal ze dat wel zijn, dan zal ik er nooit moe of chagerijnig van worden. Het is hier een groot huis vol liefde en gezelligheid! Whahahahaha, in mijn fantasiewereld dan!
Ow natas23 dacht echt dat je het serieus meende.... tot dan ik naar beneden scrollde. Er is namelijk wel eens iemand geweest die serieus niet snapte dat moeders mopperen als ze snachts 300x naar de kleine toe moeten.. Ze zag dat als alleen maar een extra kans om van die kleine te genieten.En dat ze met plezier meerdere malen opstond.
Met Plurk draait het altijd uit op sex Zo houd ze het luchtig ze houd ook van vinger(verfen) ze is thuisblijf moeder. Grapje Plurk maar daar kun je tegen als ik jou berichtjes lees word ik al melig