heeft er iemand een rol behang over?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.138
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    heb jij een l*l dan

2. maxennada

maxennada Lid

8 jan 2011
    64
    0
    0

Haha ik schrok ook al! Maar met die mooie verhalen maken jullie mijn dag weer goed! Hier ook al zo'n drama dreumes. Haal hem uit bed zeg heel lief goedemorgen aai over zijn bol. Wat krijg ik terug.. een pets in mijn gezicht en een driftbui tijdens het luier verschonen.. zucht soms! En de rest van de dag niks is goed!:( Gelukkig slaapt hij nu kan ik mooi in alle rust genieten van mijn maagzuur.

3. tulip

tulip Niet meer actief

waha, ja zo loopt het met plurkie, zit eigenlijk op lucia te wachten.

4. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land

Houd Lucia ook van vingerverfen en vleeslollie's?;)
    Ik ben meer van de pinda maar dat wist Plurk al.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.814
    4.194
    113
    Ik kan me aansluiten bij jullie. Gelukkig ligt ze er sinds een half uur in. De sfeer is hier in huis toch al heel fijn. De koffers staan al gepakt omdat we morgen o vakantie zouden gaan maar manlief heeft gister zijn enkel gebroken waardoor we niet kunnen. Geloof me een jankende dreumes en man in het gips op de bank drijven je tot wanhoop

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Mijn zoontje is nog niet geboren dus met julie meepraten kan ik nog niet, maar echt ik vind dit topic een toppertje! Lig helemaal dubbel hier.:D

7. tulip

tulip Niet meer actief

sidmick, o wat balen zeg!!!

draga, is er ergens een topic over seks en schunnigheid dan is lucia er te vinden. Ze zal straks nog wel komen kijken denk;)

8. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

russssssst.. monsters slapen.

Vader is niet voor 11 uur thuis, en wonen dan nog wel samen, zijn wel uit elkaar, dus sex is iets waar ik alleen nog van kan dromen.. Als iemand een leuke camping weet ;)

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    HIer ook een draak! Begon vanmorgen om 6 uur al, om half 8 bij het kdv gedropt met een succes!

Hij was voorbeeldig! aargggggg

Wel hoorde ik dat alle kindjes onrustig waren, niet kunnen zitten, niet luisteren ect ect, ze waren kapot!

Quinn opgehaald, in de bus gezellig, maar in de Etos krijgt meneer een drift bij omdat hij geen medicijnen mocht pakken (waarom staan die op kinderhoogte? ) gillen schreeuwen ect ect .

Eenmaal thuis ging het verder, na het eten wilde meneer tv kijken, wat hij pas mag als hij zn pyama aan heeft, en dat is dus nadat ik buiten even een sigaretje heb gerookt.

Nou leek wel of we een kudde speenvarkens die geslacht werden in huis hadden.

Hij ligt nu sinds half 7 in bed en na een uur nog wakker, want hij had een velletje aan zn teen ggrrrrrrrrr ga slapen!!

10. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    paar pagina's terug camping tentstok alleen hebben ze het adres niet vermeld;):D

Misschien mag je die van Plurk lenen is vitaal genoeg;)

Anders had je die van mij gemogen maar die is aan het herladen, haha.
    Krijg je met zo'n jong wijfie en een oude bok, lol.

11. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Hahahaaa mijn man gebruikt zijn tentstok amper! Dus wees blij vriendinnen van de tentstok:p

12. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ja maar ik wil juist niet dat hij zijn tentstok gebruikt ;)

13. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Hahaha lig helemaal dubbel hier :D

ik ga douchen...8)

14. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja hoor, heb er zelfs 2 voor je. Het is wel Hello Kitty behang, maar dat vind je vast niet erg toch? :D:p

Maarre...herkenbaar. Die van mij is morgen 19 maanden en begint ook aardig streken te krijgen en driftbuien. Maar ook dat aan je broek hangen...heeeeeeeeeeel herkenbaar! ;) Pfff..ben soms ook blij als ze op bed ligt hoor :)

15. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Owwww nouja moet hij er ook maar een camping mee beginnen!:D

16. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ja daarom dat ik het voorstelde ;)

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dames dames.... ik verlaat jullie even ene poosje om te eten en plurk op bed te leggen en nou wordt er zo over me geschreven:D:D:D

nou laatste update.

vent kwam thuis. plurk was inmiddels iets vrolijker.... ging papa zogenaamd drinken geven.. mocht niet van papa, die had hoofdpijn. ( pfff nee ik voel niks:x) toen dat verboden werd smeet ze een fles handcreme door de kamer, papa zei dat dat niet lief was en toen begon het gebler weer;););). heb nog een kwart liter melk in plurk gegoten en haar daarna onder de douche gezet en naar bed gebracht.

man heeft eten gemaakt ondertussen en is om 9 uur weer opgehoepeld. had geen tenstok vandaag. maar goed... wat niet is kan uiteraard nog komen;)

18. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    hahaha, arme plurkie. Toen ik je titel zag dacht ik, nee he, heeft ze behang besteld ergens, nu een rol te kort en het motiefje is uit de collectie :D
    Maar nee, het was voor m bedoeld hahaha.

is ze braaf gaan slapen? morgen weer een nieuwe dag moet je maar denken!

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja ze is lief gaan slapen. gelukkig altijd de laatste maanden. merk ook dat ze eigenlijk wat vroeger wil tegenwoordig...maar ja e wil ze vaak ook graag nog even zien. maar 9 van de 10 x is ze om half 8 gewoon al moe. en gewoon tot half 10 door ronken he:$ slaapkop. ach beter zo als niet slapen...;) ( pfff weet je nog die tijden?)

20. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

geen zin om te kamperen fiene?;)

Deel Deze Pagina