heeft er iemand een rol behang over?

Discussion in 'De lounge' started by Eefke84, Jan 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Nee niet echt ;) hij mag nog net naast me in bed liggen, maar kamperen gebeurd niet hoor

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

kan het me voorstellen hoor. hier soms ook erg herkenbaar. vooral bij plurk 1. nu niet zo last van. maar weet wat het is.;)

3. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    ja dat weet ik zeker nog :$

4. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik hou uberhaupt niet van camperen. Die hele polonaise, pff wat een gedoe en wat een moeite allemaal.

5. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Tulip; toen ik dit topic openklikte ging het helemaaaaaaal niet over seks en schunnigheid dus daarom heb ik in elk geval niet geklikt. Wat gemeen dat je zo over me denkt. :D
    Maar een Plurkie topic moet ik lezen. :D

Hier ook een 'vervelend' kind momenteel, maar ze is ziek (keelontsteking) dus das anders. (alhoewel ik moet toegeven dat het me soms flink irriteert als ze 1000x achter mekaar zo dramatisch mogelijk 'maaa-maaaa' kermt en aan m'n broek komt hangen :) )

En ik hou OOK niet van kamperen!

6. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Ach al zou ik willen kamperen, mn lichaam werkt niet meer mee.

7. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb het serieus over kamperen.
    Op een veldje enzo, echt kamperen.
    Hou ik niet van.

Van wat er ONDER het tentje gebeurd....gimme! :D

8. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Oh echt kamperen doe ik absoluut niet, dat is niet mijn idee van vakantie vieren. Wij noemen dat hier altijd kramperen!

9. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Whahaha kramperen!
    Nee ik heb het ooit één keer gedaan maar sinds we een kleine hebben enzo heb ik er écht geen zin meer in.
    Blegh!

10. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Ik ben ooit 2 weken in een tentje op vakantie geweest met een vriendin, tent achter ons fikte af door de onweer en we hebben 2 weken k*tweer gehad. Dan is een 2persoons iglotentje wel heel erg klein hoor.
    Nee mijn eisen aan een vakantie zijn stromend water, eigen toilet en eigen badkamer.
    Een luchtbedje in een tentje met een wc op 100meter afstand (en ik moet al 3 keer per nacht naar de plee) en douches met haar in putjes etc, nee dank je, nog niet gratis!

11. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Whahahaha hoe je het beschrijft, geweldig!
    Je hebt me zo laat op de avond een serieuze lachbui bezorgd! :D

Nou meid, ik ga slapen, succes met de zwangerschap nog. ;)
    Trusten! (ook aan de andere meiden!)

12. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Slaap lekker! Ik ga ook mn nest in!

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zo meiden. goedemorgen allemaal...

gisteravond niet meer gekampeerd of gekrampeerd. en geen tentstok gezien. wel hebben we naar verfkleuren zitten kijken tot kwart voor 2. man wilde eerst alles wit in het nieuwe huis. maar nu zijn ze de vloer aan het leggen ( ook lichte tegel) en nu vind ie het wel heel wit worden dus moet er kleur op de muur. vandaar.
    plurk is net een half uur wakker. nog geen idee of ze beter gehumeurd is als gister. gistermorgen was er tenslotte ook niks aan de hand hahaha.
    ah zal vast wel. straks mogen we met oma naar de prenatal. krijgt ze nieuwe kleren voor dr verjaardag. shoppen vind ze leuk.. haha

14. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

haha plurkie, je onderschrift :D

hier gaat het tot nu toe ook nog redelijk, en het is mooi weer dus lekker naar buiten, weg van alle verleidingen van behang van de muur af pulken..

15. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Morning! Hier gaat het tot nu toe goed, oudste monster was wel al om half 7 wakker (normaal nooit voor 8 uur!) maar jongste monster heeft tot bijna 10 uur geslapen, die was vast kapot van alles van gisteren!
    Toen ik beneden kwam had oudste zich wel getransformeerd tot Hulk, papa zag er geen kwaad in om hem alleen te laten tekenen met viltstift.....

Share This Page