*zucht* bestelling bij Bonprix...

Discussion in 'De lounge' started by Yotsuba, Jan 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    1,980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    7 Januari heb ik een bestelling geplaatst bij bonprix, 2 positiebroeken die ik hard nodig begin te hebben ;) dezelfde dag kreeg ik nog de bevestiging op de mail. Ik dacht nog laat ik alles controleren, maar alles klopte.
    Nu was de levertijd ongeveer 7 dagen dus geduldig wachtte ik af.
    12 Januari ontving ik uiteindelijk een mail waarin mijn klant nummer stond waarmee ik ook de status van de bestelling kon checken.
    Ik blij, code gepakt en naar de site, code ingevoerd de postcode ingevoerd en..

Helaas, de postcode is onjuist.. Hoezo de postcode is onjuist?!! :( ik ken mijn eigen postcode toch zeker wel!
    Ik maar een dagje gewacht want ik dacht misschien is mijn klantnummer nog niet volledig geactiveerd?!

2 dagen later, ik kan nogsteeds niet inloggen dus dan maar bellen.
    Na lang zoeken uiteindelijk een 0900 nummer gevonden op de site en dat maar gebeld.
    Ik het verhaal uitgelegd en mevrouw zou wel even kijken.
    Dus ik geef mijn adres gegevens en ze kan niets vinden, dus ik geef haar het klantnummer wat ik heb gekregen en daar kon ze wel wat op vinden.
    Alles klopt behalve het huisnummer (ze hadden de toevoeging van het nummer aan het huisnummer geplakt waardoor het een geheel ander nummer werd) en de postcode niet ipv van een "B" een "R"

Dus ik zeg, oke dan klopt dat dus niet.
    mevrouw zegt dood leuk; sja mevrouw dan heeft u dat verkeerd opgegeven.
    Vervolgens leg ik haar uit dat ik dat niet heb, en dat ik de bevestigingsmail van de bestelling/aanmelding ontvangen heb en dat daar mijn adresgegevens wél op kloppen.
    En mevrouw zegt doodleuk "ja mevrouw, ik kan er ook niets aan doen de bestelling is al onderweg naar dit adres"
    What?!!!
    Dus ik zeg, nou misschien kan je er dan voor zorgen dat dit wordt aangepast want ik heb het wel juist opgegeven en dat het nu elders wordt geleverd kan ik niet helpen?! Ik wil u de mail wel sturen zodat u het kan zien?
    Dat wou ze niet, ik kon mijn klacht indienen op de site van bonprix.
    Ik gedaan;

Geachte heer/mevrouw,
    Op 07 januari 2011 heb ik een bestelling bij u geplaatst via de website.
    Ik heb hier op dezelfde dag een bevestiging van ontvangen en de bestelling zou binnen 7 dagen verstuurd zijn.

Geduldig wachtte ik af, 2 dagen geleden ontving ik mijn klant nummer van jullie (namelijk; 92172317) Maar hier kon ik niet mee inloggen.
    Na een hoop gezoek op jullie website heb ik jullie 0900 nummer gevonden en uiteindelijk kreeg ik een vriendelijke mevrouw Davelaar aan de telefoon.
    Zij zocht eerst mijn gegevens op middels mijn adres gegevens maar hier kon ze niets op vinden.
    Daarna heb ik mijn klantnummer gegeven en hier vond ze wel de bestelling op.
    Ze gaf echter aan dat we postcode waar mijn bestelling naar toe is gestuurd 0000XX is met huisnummer 82
    Dit klopt dus niet daar mijn postcode 0000XZ is met huisnummer 8-2
    Ik heb aangegeven dat dit niet het juiste is maar mevrouw geeft aan dat ik dit dan waarschijnlijk verkeerd heb ingevuld.

Nu ben ik niet de beroerdste om fouten toe te geven maar dit is niet het geval van een fout van mijn kant.
    Ik heb namelijk jullie bevestiging ontvangen waar mijn adres gegevens goed in staan, wat dus wijst naar een fout aan jullie zijde.
    Toen ik mevrouw Davelaar aanbood om mijn bevestigingsmail door te sturen vertelde ze mij dat ik wel mijn vraag kan stellen door op de website naar ""hulp" te gaan, daarna naar "Andere vraag" en dan nog eens naar "Andere vraag".
    Enthousiast als ik ben ga ik direct hier heen maar helaas.. deze optie bestaat niet enkel "andere vraag" maar vervolgens geen extra kopje met deze zelfde optie en ook geen optie om een bijlage toe te voegen zoals mevrouw mij uitlegde.
    Daarom heb ik nu maar de bevestigings mail hieronder gekopieerd/geplakt.

Jammer dat de voor mij zo belangrijke bestelling nu elders verkeerd wordt aangeboden en ik hoop dat iemand bij een passende oplossing kan geven.
    Met vriendelijke groet
    Angela Achternaam

En hier onder dus de bevestigingsmail..
    Vervolgens kreeg ik hier het volgende op terug;

Beste klant,

Naar aanleiding van uw email begrijp ik dat u nog een bestelling verwacht.

Uw bestelling is inmiddels onderweg, u kunt deze spoedig verwachten.
    Wanneer u de status van uw bestelling wenst te volgen verwijs ik u naar de rubriek "mijn bonprix" op onze website. U hebt door middel van uw klantnummer 92172317 en postcode in te geven direct toegang hiertoe.

Mevrouw Achternaam, hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, verblijf ik.

Tot binnenkort op http://www.bonprix.nl !

Met vriendelijke groet,
    Yvonne Kruijt
    Klantendienst bon prix

What the hell..
    Uiteindelijk heb ik maar met de valse gegevens in gelogd en mijn adres gegevens zelf handmatig aangepast in de hoop dat dit nog juist bij de dhl / selektvracht uit zou komen.
    Maar helaas zie ik nu dat de bestelling afgeleverd is.. . maar niet hier!
    God wat ben ik blij dat ik via acceptgiro wilde betalen deze keer..

Iemand ervaringen met bon prix?
    Ik ga morgen maar weer bellen :x

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee zelf geen ervaring maar weet van een aantal dames hier die er ook gezeik mee hebben gehad. afijn die zullen zelf wel reageren denk ik

3. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

Oct 21, 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Pfff dan ben je toch meteen klaar met zo'n webwinkel?
    Wat een service........
    Ga je nog een keer iets bestellen bij bonprix :D

4. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    1,980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    ja echt hell no dus he dat ik daar ooit nog ga bestellen ;) en dan nog hoopvol in de mail terug op mijn klacht

"Tot binnenkort op http://www.bonprix.nl !" :) right!

5. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

Oct 21, 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Hahahha nou dan wist ik het ook wel hoor, ging wel ergens anders kleding kopen. Ik zou mijn bestelling niet eens meer willen hebben. Wat een ........

6. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb werkelijk waar nog nooit problemen gehad bij bonprix!

7. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ik heb ook nog nooit problemen gehad bij bonprix????
    wat gek dan zeg

8. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ik heb wel problemen gehad,
    maar niet met verkeerde adresgegevens maar gewoon pakketjes die niet afgeleverd worden terwijl het volgens hun wel is gebeurd op mijn adres! voor mij dus ook geen bestelling meer daar..

9. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    hier wacht ik al 2 weken dat mijn pakketje opgehaald wordt...
    had een zwembroek voor mijn zoontje gekocht, na 1x dragen en 2x wassen was die al helemaal uitgelubbert, maar ja, niet nieuw meer, dus gemailt.
    kreeg een reactie dat er een jaar garantie op zit en dat ik hem dus mag retourneren en dan mijn geld terug krijg.

vorige week zouden ze hem op komen halen, tussen 9 uur 's morgens en half 10 's avonds!
    denken ze nou echt dat ik een hele dag daarop ga wachten?
    ik ben wel thuis geweest, maar niet de gehele tijd.
    heb dus niemand gezien.
    daarna weer een andere dag gekozen, weer niemand gezien, terwijl ik toch echt maar 10 minuutjes weg ben geweest, naar school, kindjes halen/brengen.

nu vrijdag komen ze weer.... ben benieuwd!

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    4,435
    1
    0
    zo erg als TS het schrijft heb ik nog niet gehoord....
    heb wel gehoord dat iemand 8 weken zat te wachten op haar kleding en daarna een mail kreeg "uitverkocht!"

zelf 1 keer iets bij hun besteld... 3 weken wachten tot het eindelijk binnen was... en het was ook nog de verkeerde maat (niet mijn fout!)

nee bedankt voor mij ook geen bonprix meer...

11. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb er 2 weken geleden ook iets besteld en nog steeds niets gekregen! wat een kutwinkel! daarbij zeggen ze dat ze mn rekeningnr niet hebben terwijl ik die heb ingevuld en online hebt betaald... moet en mn kleding nog krijgen en wat ineens niet leverbaar was moet ik nog terug gestort krijgen...

ik koop daar nooit meer iets!

12. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    1,980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    pfff treurig dat ik niet de enige hier in ben zeg :x
    Wat een gezeik allemaal, vind de service echt ronduit k*t
    Werd eigenlijk gewoon voor leugenaar uitgemaakt terwijl ik bewijs notabene voor me had ;)
    Ik ga ze morgen nog maar eens bellen en dan mogen ze me fijn doorverbinden met hun manager mochten ze me weer niet helpen.

13. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb wel een gewoon nr voor je! zal hem even opzoeken...

14. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    013 5378094

15. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik ga morgen ook nog maar eens bellen waar mn kleding blijft! wil het graag voordat we op vakantie gaan hebben aangezien het allemaal stand en zomerkleding is en een bikini.... hoop dat het op tijd komt... anders voor de zekerheid maar ergens anders bestellen... en dat stuur ik dat van hun wel terug en wil ik mn geld terug...

16. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    1,980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Aaaaah supertof Mora!! Bedankt!

17. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

graag gedaan hoor.... krijg je ze direct aan de lijn namelijk... die mevrouw was wel aardig.. alleen snapte ze er geen klote van...

18. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    1,980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ik heb even gezocht of de site/winkel iets van een keurmerk hebben dat hebben ze.
    Ik heb dat ook nagezocht en voor de mensen die problemen hebben met bonprix en er niet uitkomen;

6. Onafhankelijke klachtenbemiddeling

In twee stappen naar een oplossing:
    1. U meldt de klacht bij Bon Prix France;
    2. Biedt stap 1 geen oplossing? Dan kunt u klachten doorsturen naar Thuiswinkel.org of een beroep doen op de
    Geschillencommissie Thuiswinkel.

Thuiswinkel.org staat garant voor de nakoming van de uitspraken van de Geschillencommissie Thuiswinkel.
    Deze garantie geldt niet in geval van surseance van betaling of faillissement van het bedrijf; Thuiswinkel Waarborg
    is geen garantiefonds.

Thuiswinkel.org is de belangenvereniging die belangen van bedrijven behartigt op het gebied van thuiswinkelen.
    Bij thuiswinkelen gaat het om het verkopen van producten en/of diensten aan consumenten via internet, catalogi, post en
    dergelijke.

19. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Wow..wat erg! Blij dat ik gister niks besteld heb! Had heel mn mandje vol gemikt, maar uiteindelijk niks besteld..

Werk zelf bij een webwinkel (tassen:D) en als bij mij mensen na 2 dagen hun tas niet hebben gekregen krijg ik ze al boos aan de lijn:$ 8 weken wachten is er bij ons écht niet bij, en maar goed ook

20. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    1,980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Nou ik heb ze vandaag nog maar eens gebeld, nu iemand aan de lijn die me wel begreep.
    Echter kon ze niet veel voor me doen.
    Ik moest zelf maar even naar het andere huisnummer gaan zoeken om te vragen of pakketje daar misschien is afgegeven :(

Share This Page