Sinds vanmiddag uur of 2 heb ik een constante pijn in mn onderrug, net boven mn billen. Regelmatig straalt dit uit naar mn onderbuik.. Ik ging vanmiddag douchen maar t neemt niet af.. Zijn er dingen die wel kunnen helpen ? Hopelijk betekend t iets goeds .. Want ben nu wel Aan t aftellen..
BEn benieuwd of er de afgelopen uren wat veranderd is? Kan begin van de bevalling zijn maar hoeft niet.
Ging vanavond douchen toen is het even minder geweest.. Nu is het gevoel weer terug. Ook soort trekkend gevoel in mn onderbuik..
Het drukkende gevoel in me rug is van heup tot heup zeg maar net boven mn billen.. T doet geen helse pijn ofzo maar ti's wel erg aanwezig.. Heb er verder niet eerder last van gehad.
heb ik ook sinds een paar dagen. had er ook onregelmatige buikkrampen bij maar die zijn weer afgenomen... dus wel wat gerommel. vk zei dat het waarschijnlijk alleen gerommel was en als de buikpijn regelmatig wordt moet ik terugbellen.... maar dat is alweer weg eigenlijk... dus we wachten maar... de hele tijd heb ik gehoopt dat het zou beginnen. ben het namelijk spuugzat.... maar nu is mijn oom eergisteren overleden dus nu niet zo'n perfecte timing.... hoop dat ze nu nog een weekje blijft zitten...... we zien wel...