Hoi, Ik zit eigenlijk een beetje met mijn handen in het haar. Mijn dochter van 6 heeft sinds 3 weken heel veel verdriet als ik weg ga(moet werken of als ik haar naar school breng). Ze wil wel maar als dan het moment komt dat ik weg ga dan barst ze in tranen uit. En als ik dan weg ben dan is er na 5 min niets meer aan de hand. Ik snap niet zo goed waar dit weg komt. Er is niets veranderd bij ons thuis of op school. Iemand hier ervaring mee? Groetjes Rianne
Is ze niet gewoon heel erg moe? Het is op de meeste scholen best een drukke periode geweest met CITO-toetsen e.d. Heb je al vakantie gehad? Wat zegt ze zelf?
Inderdaad: wat zegt je dochter? En ik zou ook met de leerkracht overleggen, misschien is er iets gebeurd of gezegd op school.
We hebben de vakantie er net opzitten en ik heb het met de juf besproken, en zei zegt ook dat er niets geks in de klas is gebeurd. Als ik vraag wat er is dan zegt ze dat ze dat niet weet. Alleen dat ze mij dan gaat missen. Ze gaat huppelend naar school en heeft er ook veel plezier, dat zegt ze ook, en verder is het ook een vrolijk meisje. Alleen bij het afscheidmoment dan slaat ze ineens om. Ik probeer het kort te houden maar ze klamt zich helemaal aan me vast.