heeft er iemand ervaring met probactiol junior?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door madelief78, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    onze osteopaat heeft probactiol junior voorgeschreven voor ons zoontje van bijna 5 maanden. ik heb het nog niet kunnen vinden en wat ik op internet zie zijn alleen pillen. ik neem aan dat ze die niet bedoelt.
    kent iemand het en welke ervaring heb je er mee?

2. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    hoi Jolan78,

nog geen ervaring mee, onze osteopaat heeft ze ook voorgeschreven mijn moeder heeft ze gekocht en neemt ze morgen mee.
    Het zijn idd capsules, maar je kunt ze openmaken en dan met wat melk geven, gewoon mengen, bij borstvoeding wat afkolven.
    Ben benieuwd of het resultaat geeft.

Weet niet waar je woont, maar heb in ieder geval een adres in venray (limburg) en in steenbergen (brabant) die ze verkoopt.

3. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Bij de Roode Roos is Probactiol Junior ook te koop:

http://www.derooderoos.com/catalog/adva ... 35b8c357d7

Hiervoor heb je wel een verwijzing/recept nodig, of je moet lid zijn van een patientenvereniging.
    "Om te kunnen bestellen bij De Roode Roos is inschrijving bij een van de aangesloten patienten verenigingen of een voorschrift van een arts of therapeut verplicht. Daarom worden bestellingen via de webshop UITSLUITEND in behandeling genomen voor geregistreerde klanten. "

Succes!

4. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    anno heb jij ervaring met dit middel?

5. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0
    Hai,

Niet voor mijn kleine, maar ik slik het voor mij zelf. Op advies van een therapeut. Het is sowieso goed voor je weerstand, en werd mij aangeraden voor een goed herstel na mijn zwangerschap. Heb even gegoogled en kwam deze tekst tegen:

Helpt een gezond evenwicht van de darmflora te behouden en ondersteunt de darmen. de vertering en het immuunsysteem

Het is een natuurlijk middel, dus baad het niet dan schaadt het zeker niet!

Deel Deze Pagina