hallo allemaal ik heb even een vraaagje uit nieuwschierigheid. Hoe lang en zwaar waren jullie kids bij 8,5 maand? Mijn zoontje is 71,9 cm en 8,6 kilo
Milan is "pas" 7,5 maand. Maar hij is 8,8 kilo en 72 cm. (Ongeveer hetzelfde als jouw zoontje dus). Lijkt mij overigens gewoon een prima gewicht + lengte, Milan zit namelijk iets boven het gemiddelde.
Ja klopt gewicht was onder gemiddeld en lengte gemiddeld Zo grappig wij zijn zelf 162 en 173cm. en hij loopt met de gemiddelde lijn mee hihi
Haha ja, lengte van de ouders zegt ook niet altijd wat. Mijn ouders zijn bijv. 1.54 en 1.65 (erg klein dus allebei) en ik ben 1.75m.
Fae is ook nog niet zo ver bijna 8 maanden . Maar zal nu op 7300 gram zitten bij een lengte van 70 cm. Maar met 8,5 maand dus zeker nog een kilo lichter dan jou kindje vermoed ik. Maar oke, jongen/meisje zal ook wel wat uitmaken. En fae zit al een tijdje net onder/tegen het gemiddelde.
we hadden hem gewogen en gemeten met 9 maanden en hij was 8500 cm en 73 cm. 15 januari 8330 gram en 71.5 cm.
Dan is fae lekker slank denk ik, of niet? Ze is maar iets kleiner dan Milan en wel 1,5 kg lichter, terwijl Milan ook niet dik is ofzo.
gewoon ook eigenlijk, wel gezonde ronde wangen maar niet overdreven ofzo. Niet echt mager ofzo. Bij de geboorte was ze flink, maar dat is wat 'bijgetrokken' en heeft zich later niet doorgezet, zoals je bij veel kindjes wel ziet.
Inge weegt nu (9 maanden en 1 week) 8130 gram (we hebben een eigen babyweegschaal, erg fijn) en is denk ik 70-71 cm lang (bij bijna 8 maanden was ze 68 cm)
mn meissie weeg nu 10,5 kilo en is 76 cm lang, leuk te lezen al die verschillende maten en gewichten!
nee hoor, ik bedoel zoals ik schreef 84 cm. Is idd heel lang, maar het loopt vast allemaal wel los. Hij groeit nu stuk minder hard dan in het begin.