Ik zit momenteel in de laatste wachtweek van de allerlaatste ICSI. Nu heb ik vanaf de punctiedag pijnlijke borsten (heb dat eigenlijk altijd wel na m'n eisprong), maar sinds gisteren neemt de pijn beduidend af. Ik beschouw dit als een slecht teken, want elke keer als dit gebeurde dan bleek ik idd niet zwanger te zijn. Nu vraag ik me echter af of er ook vrouwen zijn bij wie de borsten richting NOD ook minder pijn gingen doen, maar die toch zwanger bleken te zijn? Heb niet heel veel hoop meer op een goede afloop, maar wie weet.......
Ik heb precies hetzelfde Dinsdag nog licht posi getest van de pregnyl, gisteren helemaal negatieve test. Sinds dan ook geen last meer van borsten. Morgen heb ik mijn bloedafname, maar mijn hoop is nu ook nul komma nul!
Ik heb tot nu toe nog niet getest. Maandag mag ik voor een bloedtest, maar ik vrees het ergste. Succes morgen!
Het zegt allemaal niks dames. Er zijn pogingen geweest waarbij ik dacht van alles te voelen en pogingen waarbij ik niks voelde. De geslaagde pogingen waren eigenlijk niet veel anders dan de mislukte, dus hou hoop!
Thanks voor je berichtje. Dat geeft weer een beetje hoop, al blijft het negatieve gevoel toch wel erg aanwezig. Maar dat is misschien ook niet zo raar bij de allerallerallerlaatste poging.
Ik sluit me aan bij bovenstaande. Als je pregnyl gekregen hebt, dan kun je daar alle zw.kwaaltjes van krijgen, maar dat is een eenmalige en hoge dosis hormoon tegelijk. Je eigen HCG zal langzaam opbouwen, en bij mijn eerste zw.schap merkte ik enkel toen ik achteraf bekeken 6w ver was, dat ik misselijk begon te worden (omdat ik zelfs nog een bloeding gehad had rond wanneer ik mijn ms verwachtte, dacht ik écht niet aan zw.schap maar wel aan griep, heb toen getest op aanraden van een collega op 't werk die zei dat ik zwanger was, en ze had gelijk).
Bij mn eerste zwangerschap verdwenen eerst ook alle pregnylklachten en kreeg ik pas vanaf 5 weken ofzo weer pijnlijke borsten. Bij mn tweede zwangerschap (bbz) was dit anders, maar toen maakte ik vanaf het begin zo belachelijk veel HCG aan dat de pregnyleffecten nooit de kans hadden gekregen om te verdwijnen- dit is volgens mij niet hoe het standaard gaat. Ik zal voor je duimen!
Hier ook allerlei klachten die opeens verdwenen en weer terugkwamen. Ik heb geen Pregnyl gehad, maar bij alle cryo tp,s voelde ik weer wat anders. Ik hoop op een positieve test!
Spannend, ik duim voor je! Hier gingen de pregnylklachten ook weg en had geen zwangerschapskwaaltjes voor de positieve test. Vanaf week 5 begon alles weer en toen ook meteen heel heftig. Maar nog steeds geen heel pijnlijke borsten, was juist erger net voor ik ongesteld werd dan nu ik zwanger ben
Weet je al iets? Ik duim voor je! Dank voor de bemoedigende woorden dames. Dat helpt me het weekend wel door! Het kan nog steeds alle kanten op.
Oh meis wat naar.. Al had het nog gekund; je gevoelige borsten kunnen door pregnyl gekomen zijn en als dat weg is, kon je alsnog zwanger zijn; veel vrouwen krijgen daar pas later last van. Sterkte!
Heb sinds een paar dagen ontzettend last van symptomen die wijzen op een lage bloedsuikerspiegel. Ik voel me slap, dizzy en heb lichte hoofdpijn. Deze klachten heb ik wel vaker, maar dan zijn ze weg als ik iets heb gegeten en ik heb het nooit dagen achter elkaar. Na het avondeten gaat het iets beter. Met name in de ochtend (als ik dus nog niet zoveel heb gegeten) en eind vd middag (net voor etenstijd) is het 't ergste. Ik loop dan ook de hele dag te zoeken naar eten (en heb eigenlijk nergens echt zin in), maar wat ik ook eet...niks helpt. Ik voel me dus al een paar dagen alsof ik net uit een attractie bij de Efteling ben gestapt. Ik hoop zo dat het een goed teken is.......
Ik had dat ook altijd vlak voor mijn NOD en werd dan steeds ongesteld, ongeveer 1 a 2 dagen voor NOD was dan plots die pijnlijke borsten weg, maar bij de vierde terugplaatsing had ik dat ook, ook twee dagen voor NOD geen gespannen borsten meer, maar niks geen ongesteldheid, hartstikke zwanger!