heeft er iemand nog tips ????

Discussion in 'Baby en dreumes' started by happymama, Jan 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo allemaal.
    ik heb al vaker mijn probleempjes gepost hier maar t gaat nog steeds niet echt beter.

s'nachts is hier t fijnste moment van de dag dan slaapt ons prinsesje als een roosje en slaapt de hele nacht door ze krijgt rond 10 uur haar laatste voeding (bv soms fv) en slaapt to een uur of 8 geweldig dus!!!!!

overdag pppff ze slaapt nauwelijks .
    ben toch maar es begonnen met wakker worden,voeden,spelen en slapen.
    voorheen heb ik ze geprobeert in te bakeren zonder succes en nu slaapt ze in een puckababy ging iets beter.
    t bed iets schuin omhoog gezet.
    troosten als ze huilde ,maar dan moet ik 10x in een uur opstaan.
    nu met de rust en regelmaat laat ik ze even (ongv 10 min) huilen en ga er dan heen .
    ze is haar tutje kwijt en die doe ik er dan weer in maar nog geen min later huilt ze weer .
    dit gaat zo 2 uur door en t laatste uur voordat ze weer moet eten slaapt ze .
    ze krijgt dus 5 voedingen dat wil dus zeggen dat ze al met al maar 5 uurtjes slaapt over de hele dag.

nu mijn vraag : heeft iemand nog tips om haar beter en sneller in slaap te krijgen ? of moet ik gewoon afwachten tot dit weer over gaat.

sorry voor t lange verhaal maar zit er toch wel mee

2. voske

voske Actief lid

Nov 15, 2007
    228
    0
    0
    ik weet niet of ik je echt kan helpen. Ons mupke heeft ook een hele tijd slecht geslapen overdag. s nachts ook als een roosje en overdag soms maar een uurtje en heel veel huilen...

je gebruikt een puck en als je steeds dezelfde volgorde qua handelen aanhoudt dan moet het goed komen volgens mij.

Ik was overdag soms alleen maar bezig met hem in slaap krijgen. Ik heb hier ook veel gelezen over de draagzak. wij hebben dat niet gebruikt, maar dat is misschien ook nog een tip!

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    bij finn was dat ook .. en ik ben de volgorde gaan veranderen. In plaats van fles, spelen en slapen tot de volgende fles, gaat Finn na de fles naar bed. Zo heeft ie een vol buikje en slaapt hij heerlijk. Eerder sliep hij hooguit 3 kwartier, en nu houdt ie het ruim 2 uur vol. Door het aanpassen van het schema is hij ook veel vrolijker en beter te pas!
    Misschien te proberen waard?!

4. happymama

@ voske
    een draag zak lijkt me niks want dan loop ik daar dadelijk heel de dag mee en kan ik aan t huishouden niet veel doen .
    @ sanne . ik ga t dadelijk meteen proberen ,alleen moet ze natuurlijk niet veel honger hebben als ze wakker word want dan is t eerst spelen natuulijk ook niet zo'n succes

5. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    dat dacht ikook altijd... want zelf als je geslapen hebt, heb je ook trek. Maar het viel hier mee! Hij is hardstikke vrolijk als hij wakker wordt, eerder werd hij dus wakker van de honger, en vaak een uur tevroeg... maar ik hoop dat het werkt! ben benieuwd!

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hmm lastig.. Wilt ze wel echt slapen overdag?
    Want wij hebben ook van alles geprobeerd met ons zoontje toen hij kleiner was, maar hij was gewoon een baby die weinig slaap nodig had overdag.
    Wel zijn we naar een osteopaat met hem geweest, zo van baat het niet dan schaad het niet.. En dat heeft ons wel onwijs geholpen, want zijn nek zat klem en daardoor lag hij niet graag en was van overdag niet slapen dan 's avonds zo moe dat hij dan wel door de pijn heen sliep.

Ons schema was fles, spelen tot hij moe werd en dan naar bed.. Dan sliep hij voor de osteopaat vaak 45 min en dan was hij weer wakker en dat werd dan rekken tot de volgende fles.
    Na de osteopaat sliep hij wel 1,5 tot 2 uur! Dus zo werd ons ritme ook weer normaal en hoefde we niks te rekken.

Toch eens t proberen waard als je er nog niet bent geweest.

7. happymama

de osteopaat daar ben ik al 3 x geweest, volgende week de 4e x maar kan niet zeggen dat t beter gaat.

8. happymama

ze is nu wakker daus ga t even andersom proberen .

9. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    als ze wil natuurlijk.. aangezien ze nu ook wakker is.. anders moet je het vanaf morgen om gaan draaien... kun je zelf rond 7uur ook nog terug je bed in! Elke nadeel heb zn voordeel!:D

10. happymama

ben ze al aan t voeden ze was al aan t zoeken op t aankleedkussen

11. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    ik hoop dat het werkt!!

Share This Page