Hallo allemaal, Sinds een dag of 4 hoest joey heel erg met veel slijm, ondertussen ook een flinke loopneus, we hebben zaterdag druppels van vsm gehaald en het slijm lijkt wel wat losser te zitten. Maar nu is hij ook sinds 3 nachten om het half uur wakker en huilen, en dan ga ik kijken en geef hem zijn speen, is het prima, maar na een half uur komt hij alweer en dat gaat nu zo de hele nacht door, mijn man is er van ellende vanacht om 3 uur maar met hem uitgegaan , later ging joey geeuwen en zo, dus hup weer terug naar bed, en ja hoor weer na een half uur huilen, dus nu even laten liggen, ging hij weer slapen, en zo maar weer verder, na een half uur helemaal verdrietig ontroostbaar, ben er nu maar uitgegaan, heb geen idee wat dit is. zal dit met de verkoudheid te maken hebben OF met de 11 maandensprong??? iemand ervaring? we zijn gister nog wel bij de huisartsenpost geweest en die zei dat de longen goed klonken en dat hij gewoon een zware kou heeft.. nou ik hoop dat iemand mij kan vertellen of het de sprong is of de verkoudheid. alvast bedankt groetjes angelique
Komen er geen tandjes door? Wij hadden dat laatst ook, ons zoontje werd heel vaak wakker s'nachts. Vorige week kwamen we er achter dat er een tandje door heen kwam. Het zal wellicht een combinatie zijn van zijn verkoudheid en er iets bij.
Wij hadden dit laats ook maar niet ZO extreem. Ons ventje had last van de verkoudheid. We hebben een paar handdoeken onder zn matras gelegd zodat zn hoofd iets hoger komt te liggen en toen had hij er geen last meeer van. Als jou kindje hoest bij het wakker worden zal hij wel last vaan de verkoudheid hebben. Doet hij dat niet dan is het misschien wel de 11 maanden sprong. Of eencombi van beiden
Hier hetzelfde gehad! Ook vreselijk verkouden met goed ophoesten. Nou sliep mn zoontje niet ZO slecht, maar toch wel 2 keer snachts wakker worden en dan helemaal overstuur zijn door het hoesten en er half in blijven... druppelen en hoestdrankje erin maar dan om 6 uur weer om de 20 minuten... Nu is de verkoudheid grotendeels over, maar nog steeds is de nacht vanaf ca 6 uur afgelopen terwijl hij voorheen sliep tot half 8?! We kunnen hem wel in bed houden en echt honger is het ook niet. Hij is ook niet uitgerust, want als we hem om half 8 te eten geven dan ligt hij om 8 uur alweer te geeuwen en eenmaal terug in bed valt hij direct weer in slaap? Denk niet aan een sprong (bestaat er een sprong rond 10 maanden, nee toch?) denk echt de verkoudheid, al is dat hier toch wel redelijk over. Misschien een nasleep??