heeft er iemand positief gestest voor de nod?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bos, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    haha, je hoort ook wel eens dat het dan een jongen is :)
    Al die bakerpraatjes, ik zou het maar niet geloven hoor!
     
  2. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Ja je weet nooit of het een jongen of meisje wordt omdat je zoveel moet overgeven natuurlijk :)
     
  3. Amanthis

    Amanthis Fanatiek lid

    7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik had vier dagen voor mijn NOD een positieve test....
     
  4. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ja 1 dag ervoor posi getest!

    denk dat het een kwestie is van hoeveel hcg (dat meet de test) je aanmaakt. dat zal per persoon verschillen!

    succes
     
  5. bij een icsi behandeling kan je niet 'echt' van een nod spreken, maar 1 dag voordat ik mocht testen, testte ik positief.
     
  6. bos

    bos VIP lid

    23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oke en heb je daarna nog meer testen gedaan.
    ik nog twee (na mijn nod) en die waren negatief. ga er dus maar vanuit dat het fout is maar ben nog steeds overtijd
     
  7. bos

    bos VIP lid

    23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    maar als dat hcg in je lichaam zit moet het toch alleen maar meer worden. heb vandaag nog negatief getest dus zal wel fout zitten.
    ik zal moeten wachten tot donderdag dan ga ik naar de verloskundige
     
  8. Sheila82

    Sheila82 Niet meer actief

    Hoi,

    Ik heb ook ruim voor mn nod positief getest. Ik doe mee aan een onderzoek voor zwangerschapstesten. Dan moet je 8 dagen na je ei al de eerste test doen....die was al heeeeeeel licht positief, maar dan ook echt heeeel erg licht! De testen werden dus steeds donkerder, nu na mn nod is het teststreepje donkerder dan de controlestreep! :D
    Bij mn andere zwangerschappen (2 mk en van mn dochtertje) testte ik 4 dagen voor nod heel licht positief.
    Natuurlijk weet ik ook dat het nog alle kanten op kan gaan als je voor je nod test. Maar dat kan het ook nog na je nod.

    Liefs
    Sylvia
     
  9. Amanthis

    Amanthis Fanatiek lid

    7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik heb ook op mijn NOD getest en deze was ook positief en tja...je ziet mijn banner, ik heb een dochter ;) ;)
     

Deel Deze Pagina